Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
als dat wieltje werkt in andere functies zoals menus ed dan is het wieltje hardwarematig zelf wel ok. Terugzetten naar standaardinstellingen is het eerste wat je moet doen. Misschien even opnieuw firmware updaten.
Dan is het wieltje hoogstwaarschijnlijk defect. Wel vreemd dat je buurjongen dat dan niet opgemerkt heeft . Als dat wieltje niet werkt, kan je niks doen met de camera.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Dan is het wieltje hoogstwaarschijnlijk defect. Wel vreemd dat je buurjongen dat dan niet opgemerkt heeft . Als dat wieltje niet werkt, kan je niks doen met de camera.
De instellingen in het menu doe je niet noodzakelijk met dat wieletje (maar met de 4 knopjes rond set), en als je altijd automatisch werkt, gebruik je dat wieletje ook niet om instellingen te doen...
K'zie mezelf ook niet op deze manier met een DSLR werken, maar in theorie kan het...
Langs de andere kant kan het ook de reden zijn, dat het ding verkocht wordt natuurlijk !
Herstellingen werken met forfaitaire prijzen : een goeie verkoper heeft daar de tabellen van. Lager dan 200€ is heel uitzonderlijk, dus persoonlijk zou ik, als herstellen de enige optie is, zoeken naar een andere camera.
Inderdaad Polleke, dat is het plan. Herstellingen wil hij er niet aan doen door de kosten.
Mja, ik snap het eigenlijk ook niet dat hij deze verkoopt en een specialere wil kopen als hij die instellingen niet gebruikt, maar elk z'n keus natuurlijk...
Hij wist wel degelijk niet dat het wieltje niet werkte hoor. Tis ook niet iemand die zou liegen om iets te verkopen, en al zeker niet aan z'n buurmeisje ;-).
De instellingen in het menu doe je niet noodzakelijk met dat wieletje (maar met de 4 knopjes rond set), en als je altijd automatisch werkt, gebruik je dat wieletje ook niet om instellingen te doen...
Ach zo, ik heb nog nooit in die scene modes gewerkt, dat wist ik dus niet.
Ik ging ervan uit dat hij in Av, Tv of M werkte.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Dat hij niet wist dat het wieltje niet meer werkte geloof ik niet. Dat gebruik je toch bijna continu, al is het maar om je in fotos te bladeren bij de preview. Werkt super.
Comment