Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta of Fuji

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minolta of Fuji

Ik heb net een slechte ervaring met een HP photosmart 735 en wil me nu een ander aanschaffen. Wie kan mij helpen ? Ik twijfel tussen een Minolta Z 1 of een Fuji S 5000...wie heeft hier ervaring mee , de + en - punten ervan ...
    Alvast HEEL ERG Bedankt

Groetjes,
    Cin

nog niet aan canon of nikon gedacht?

Comment

Ik ken er niets van. Ik heb veel positief gehoord over de Minolta en ik heb vroeger een minolta gehad (geen digi) en was er vreed blij mee.. en in dezelde genre is er veel positief commentaar over de Fuji op veel forums...dus zal het een van deze worden , heb prachtige foto's gezien ervan wa.
      Zijn ze niet goed in u ogen. Ik ben geen pro en heb geen super geweldig aparaat nodig. Aan welke model van deze andere 2 dacht je anders ? alles is welkom om uitleg en commentaar. Alvast bedankt

Comment

Als je hier helemaal bovenaan op het BD logo clickt, kom je op de eigenlijke homepage ... dan zie je aan de linkerrand knoppen staan ... wat naar beneden scrollen en je ziet daar een knop "links".
        Dat leidt je dan weer naar een hele bende links naar allerlei sites (vooral amerikaans) waar heel veel camera's besproken worden. Daar zijn bergen informatie te vinden.
        Ik zou de raad geven van daar rond te neuzen, zoekend naar wat jij nu eigenlijk belangrijk vindt in je toekomstig toestel. Waarvoor ga je het gebruiken ? ( lanschap / architectuur / portretten / dichtbij / macro / ... ) Wat denk je met de resultaten te doen ( afdruk 10 x 15 / afdruk op poster formaat / enkel voor op eigen PC en TV / voor web-page ... ) Is het nodig van grote zoom te hebben ? Moet ie absoluut in de pikke donker nog kunnen scherp stellen enz enz. Allemaal dingen waar je eigenlijk een duidelijk zicht op zou moeten hebben voor je ook maar begint één model t.o.v. een ander af te wegen.
        HTH
        ---
        darix
        afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
        D70s

Comment

@cin: Je kan misschien beter deze posting verwijderen:http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=41090 , komt nu 2 keer voor...

Datrix zijn opmerkingen zijn heel belangrijk. Probeer de camera's op je uiteindelijke shortlist ook eens vast te houden, dat kan ook helpen bij je keuze...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
          X