Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
10D Manual NL Is heden verwijderd van mijn Website
Tnx Orange, wat een werk moet dat geweest zijn. Je zal er veel gebruikers blij mee maken. Ik had hem gekocht bij Otto Keerbergen , maar mijn zoon had er geen, ook namens hem hartelijk dank.
Originally posted by orange
ook bij de orginele instructie handleiding drukt de letter soms door op de volgende pagina.
Dank voor alle moeite; tjonge wat een werk! Prettig de NL-versie te hebben. Doordrukken van letters valt een volgende keer te voorkomen door zwarte bladen achter te scannen pagina's te steken. Een tip voor een volgende keer...
gr kruimeltje
10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220
Ik vindt het zo al mooi...
Beter iets dan niets.
Ook van deze kant hartelijk dank.
Originally posted by kruimeltje
Originally posted by orange
ook bij de orginele instructie handleiding drukt de letter soms door op de volgende pagina.
Dank voor alle moeite; tjonge wat een werk! Prettig de NL-versie te hebben. Doordrukken van letters valt een volgende keer te voorkomen door zwarte bladen achter te scannen pagina's te steken. Een tip voor een volgende keer...
Comment