Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D Manual NL Is heden verwijderd van mijn Website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10D Manual NL Is heden verwijderd van mijn Website

Dankjewel voor jullie leuke reacties en graag gedaan.
    Nu nog het software instructie boekje
    Goede middag, Ik heb een Nederlandse handleiding van iemand ter leen gekregen deze gekopieerd. En ik heb hiervan een pdf file laten maken.
    Schrik niet de file is 21mb is in de hoogste resolutie gescand bij een copyrette.
    Omdat ik hier bij het BD zoveel vragen kan stellen, wil ik graag mensen een plezier doen om eventueel de Nederlandse Handleiding van de Canon 10D van mijn Website te downloaden. Ik moet enkel nog even kijken of ik de file nog in "stukken kan hakken", of dat ik het bestand in totaal erop zet. En ook nog even kijken waar ik deze neer zet op mijn Website. Deze handleiding zet ik er niet op om te laten verkopen! Want dat zie ik wel eens bij forums,dan moet je eerst geld overmaken en dan krijg jehet pdf bestand. Vrijdagavond laat zal ik deze op m'n website zetten enkel om mensen een plezier te doen,voor wie wat moeite hebben met engels of duits.(Voor mij is Nederlands toch het makkelijkst op dit gebied)
    Groetjes, Marijke/Orange
    http://orange8.brinkster.net
    Canon 10D - Ef 100-400mm - EF 28-135mm - EF 17-40mm - 50mm 1.8 II - EF 100mm macro - Manfrotto 190PROB - en mijn super joystick head 222

Kijk eens aan wat een mooi gebaar!
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

mooi gebaar, Marijke, maar na het scannen van mijn handleiding kwam ik er achter dat er Copyright op staat....
      Wat ik ermee wil zeggen? Eigenlijk niets, gewoon alleen even ter info

Comment

Dit zal velen plezieren Marijke!
        Alvast bedankt!
        http://www.ruve.be

Comment

danke Marijke!
          Nu kan ik eindelijk eens controleren of het aan mijn (on)kennis van het Engels ligt, of aan mijn fotografische onkunde!
          mijn fotosite

Comment

Hoe laat?

Ik wil die NL handleiding graag.

Gr

#Dyslexie#
            Fotoacademie Amsterdam Digitaal

Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

Comment

Ik houd me aangeboden voor een vriend van me die geen internet heeft, maar wel een 10D.

JAJA, die mensen bestaan ook nog tegenwoordig.

Gr Motordigitaal
              Gr Motordigitaal
              www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Orange dat is een heel mooie geste die je aan het Forum terugdoet
                Groetjes,

Rudi Petitjean

NATURE GALLERY

Comment

Lang leve Marijke

Comment

Zo'n goede hebben wij nog niet gehad zo goed, zo goed !!!
                    Dat verdiend een bloemetje ... lalalala

Ik denk dat vele mensen hier gebruik van gaan maken.
                    Maar kijk wel even uit ivm copyrights, dat je hier geen problemen mee krijgt, het zou jammer zijn dat iemand die een goed initiatief start, later veel problemen zou krijgen.

Een fantastisch initiatief.
                    Ik ga het zeker downloaden.

Hartelijk bedankt
                    www.wildlifepixs.com

Comment

Tof Marijke, kan ik eindelijk die duitse handleiding verkopen

Comment

Vrijdagavond laat

18.13 uur is laat.
                        #Dyslexie#
                        Fotoacademie Amsterdam Digitaal

Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

Comment

staat hij er nog op?

Ik heb deze topic niet gezien...
                          Srry

Comment

Heden is de handleiding verwijderd van mijn website.Hierbij het url van mijn website waar de Nederlandse handleiding staat van de 10D.
                            Het is een pdf file van ca. 21 mb.
                            Dit is een gekopieerde handleiding en daarna laten scannen bij een copyrette naar een pdf file. Om de handleiding niet te beschadigen omdat ik deze geleend heb, wilde ik het boekje niet helemaal "pletten". Soms is er een blaadje ietsjes scheef. En ook bij de orginele instructie handleiding drukt de letter soms door op de volgende pagina. Maandagavond gaat de handleiding er weer vanaf wegens dat ik een beetje huiverig ben, omdat er mogelijk copyright op zit, weet ik niet zeker. Hierna wanneer je deze niet hebt kunnen downloaden, dan wil ik de handleiding wel via MSN doorsturen. Dat gaat zelfs sneller.Alleen dus als het je niet gelukt is.
                            En natuurlijk zou ik het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn website http://orange8.brinkster.net en via het mijn guestbook laten weten wat jullie ervan vinden.Tips of verbeteringen voor mijn website zijn ook zeer welkom.
                            Succes met het downloaden en jongens graag gedaan. kan ik een keertje wat terug doen
                            Ja en 18.13uur is hardstikke laat

Comment

[quote]Originally posted by orange

Bedankt namens mijn maat voor de handleiding in PDF bestand.

Gr Motordigitaal
                              Gr Motordigitaal
                              www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Working...
                              X