Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[DSLR - D70 ] bestelling geannulleerd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hier zijn wel mooie test shots te vinden.
    http://www.digitalreview.ca/cams/NikonD70samples.shtml

Ik ben bang dat Phille zich heeft laten leiden door fotograven die niet direct weten hoe ze een cam goed moeten gebruiken, of door (wat iemand hier al eerder denk ik terecht opmerkte) PPP (pre-production-paniek)

Nix annuleren, bestellen die handel. Ik ga me er ook een bestellen (zodra het geld ervoor is.......)

Doei
    Leo

Comment

@Igoforit:

Ziet er toch weer niet zo goed uit voor Nikon.
      Ze slagen er weer niet in om een lage ruis bij hoge ISO af te leveren.
      Hoe kun je nu zo'n conclusie trekken, op basis van wat?? Ik lees net (zie link hieronder) in een draadje op dpr dat de D70 bij lage ISO waarden ietsjes minder 'smooth' is dan de 10D MAARRRR dat de D70 bij hogere ISO waarden duidelijk beter scoort dan de 10D... Uit praktijkervaring opgemaakt door een 10D gebruiker die de D70 van z'n broer te leen heeft!

Laten we nu maar wachten op de èchte full review van PA!

Hartelijke groeten,

Gert
      Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

Comment

Ik baseer me enkel op de foto die Phille gepost heeft. Dat is dus een foto genomen op slechts 1 stop hogere ISO dan de basiswaarde!
        De foto is zelfs nog verkleind, en toch zie je nog ruis dat het niet mooi meer is in de donkere delen. Geen probleem in de heldere delen, dat niet.
        Als dat geen foto uit een D70 is, dan heb ik niets gezegd. Als dat wel het geval is, dan ziet het er toch niet goed uit vind ik.
        Die draad die u aangeeft geeft toch geen voorbeeld van een foto op hoge ISO, tenzij ik erover gekeken heb (niet alles gelezen)?
        Enfin, ik hoop dat ik te vlug geoordeeld heb.
        OK, we wachten af en zien wel.
        Groeten,
        Jos
        Originally posted by BlackAdder
        @Igoforit:

Ziet er toch weer niet zo goed uit voor Nikon.
        Ze slagen er weer niet in om een lage ruis bij hoge ISO af te leveren.
        Hoe kun je nu zo'n conclusie trekken, op basis van wat?? Ik lees net (zie link hieronder) in een draadje op dpr dat de D70 bij lage ISO waarden ietsjes minder 'smooth' is dan de 10D MAARRRR dat de D70 bij hogere ISO waarden duidelijk beter scoort dan de 10D... Uit praktijkervaring opgemaakt door een 10D gebruiker die de D70 van z'n broer te leen heeft!

Laten we nu maar wachten op de èchte full review van PA!

Hartelijke groeten,

Gert
        http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Comment

Working...
        X