Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buitenlandse aankopen digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Buitenlandse aankopen digitale camera

    Heeft iemand positieve en of negatieve ervaringen met internationale aankopen.
    Je kan quasie een handeltje beginnen als je de prijsverschillen ziet.

    coolpix 5700 voor 400 usd inclusief transport in us
    Coolpix 5700 voor 699 euro bij top foto

    Dit is de helft!!!!!!!!!!!

    Ik vind dit zeer raar
    Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

    http://www.peter-mia.be

  • #2
    Tot wanneer je VS-pakketje bij de douane passeert, en lap.... daar gaat je goed humeur. Ik zat laatst met dezelfde vraag, en ben na mij wat te informeren tot de conclusie gekomen dat je dan zelfs goedkoper uitkomt als je hier een last-minute ticket naar New York koopt en het gerief zelf gaat halen.
    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
    Scott Adams

    Comment


    • #3
      Awel bel eerst nar topfoto om te weten of ie op stock is en rij er zelf naartoe en maak er ineens een dagtrip van om u cammeken te testen

      Alleen voor garantie zal je dan terug naar Duitsland moeten dat is het enige nadeel van aankopen in het buitenland ...

      Uit de states moet je niets kopen, douane-rechten drukken teveel en maken de camera eindeloos duur ...
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #4
        ik gan in september naar Venezuela, misschien daar eens rondneuzen en dan misschien een camera kopen en gewoon meebrengen.

        Peter
        Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

        http://www.peter-mia.be

        Comment


        • #5
          Onlangs bestelde ik enkele onderdelen in de States, meer bepaald bij B&H. Deze week ontving ik de douane factuur, en gemiddeld heb ik berekend dat er 27,5% bij komt aan BTW + invoer-en administratierechten.
          Gezien de interessante dollarkoers komt een online geafficheerde prijs in $ zelfs overeen met de € prijs, eigenlijk net niet, maar het verschil is hooguit 6 à 7%. De $400 camera zou je dus verzending niet meegerekend aan maximaal €430 moeten kunnen hebben.
          Garantie dat is een andere vraag, dat verschilt sterk van fabrikant tot fabrikant.
          Mark (300D)

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bizzeke
            Alleen voor garantie zal je dan terug naar Duitsland moeten dat is het enige nadeel van aankopen in het buitenland ...
            Nou was ik toch wel even onder de veronderstelling dat Duitsland, net als Belgie, deel is van de Europese unie, en dat alle producten daarbij automatisch onder de Europese Garantie vallen. Dus kan je die evengoed in eigen land binnen brengen...

            Anders ligt het natuurlijk met spullen uit bvb de US. Dan zal je hem moeten terugsturen bij defecten naar ginder, tenzij je er zo'n speciale werledwijde garantie hebt bijgekocht!
            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

            Comment


            • #7
              Alleen voor garantie zal je dan terug naar Duitsland moeten dat is het enige nadeel van aankopen in het buitenland
              Dit is niet juist, zoals Aragorn al aangeeft in EU gekocht dan kun je die gewoon in eigen land binnenbrengen.

              In de states gekocht oppassen, bij Canon bv. geen garantie in Europa alleen in USA.

              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment


              • #8
                zal toch maar wat verder sparen en in europa kopen, of misschien tijdens mijn vakantie een koopje proberen te doen.

                Peter

                Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                http://www.peter-mia.be

                Comment

                Working...
                X