Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
D3s van Nikon
Collapse
X
-
-
Re: D3s van Nikon
Oorspronkelijk geplaatst door Jacques1 Bekijk berichtGeachte forumleden,
Ik overweeg om een d3s aan te schaffen, echter weegt deze camera op tegen de d300 en d90 welke wij beiden hebben ?
Ik wil graag bij minder licht kunnen fotograferen, enja, lichtsterke lenzen heb ik.
Ik heb intussen vele reviews gelezen, echter het beste advies komt volgens
mij van de leden hier welke deze beide camera's gehad hebben.
Filmen zal ik met deze camera niet gaan doen, ik heb daar echt niets mee.
Ik hoop op goed advies..
Mvg, Jacques en Ingrid
D800:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
Comment
-
Ik zou eerder een D700 ofzo nemen en investeren in een set scherpe snelle primes.
Uiteraard bereik je daar heel andere resultaten mee, maar is toch wel een waardig alternatief, niet?Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1
Comment
-
Nikon D300s + 18-200 VR Type II
Hallo,
Dit weekend zei mijn vrouwtje "Schaf je maar de Nikon D300s + 18-200 VR Type II aan"
Wanneer ik echter deze morgen zoek bij Konijnenberg of cameranu blijkt deze niet meer voor handen.
Dit blijkt reeds een 2-tal weken zo te zijn.
Weet iemand hoe dit komt dat zo'n goed toestel plots overal uitverkocht blijkt te zijn ?
Adres waar deze wel nog beschikbaar is ?
Thx
Ligulas
Comment
-
Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II
Oorspronkelijk geplaatst door ligulas Bekijk berichtHallo,
Dit weekend zei mijn vrouwtje "Schaf je maar de Nikon D300s + 18-200 VR Type II aan"
Wanneer ik echter deze morgen zoek bij Konijnenberg of cameranu blijkt deze niet meer voor handen.
Dit blijkt reeds een 2-tal weken zo te zijn.
Weet iemand hoe dit komt dat zo'n goed toestel plots overal uitverkocht blijkt te zijn ?
Adres waar deze wel nog beschikbaar is ?
Thx
Ligulas
Pas vanaf april volgend jaar worden die bodies en lenzen weer uitgeleverd (als de nieuwe fabriek die Nikon aan het bouwen is operationeel is). De fabriek in Thailand staat nu al maanden onder water. M.a.w. er snel bij zijn als het nog kan anders enkele maanden wachten...
De fullframe bodies en de pro-lenzen worden in Japan gemaakt.
A propos, wat heeft dat met het topic over de D3s te maken?
Comment
-
Comment