Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3s van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D3s van Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk bericht
    . Ik ben al lang verliefd op de laaglicht kracht van deze camera.
    Vertaalmachine gebruikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacques1 Bekijk bericht
      Geachte forumleden,

Ik overweeg om een d3s aan te schaffen, echter weegt deze camera op tegen de d300 en d90 welke wij beiden hebben ?
      Ik wil graag bij minder licht kunnen fotograferen, enja, lichtsterke lenzen heb ik.

Ik heb intussen vele reviews gelezen, echter het beste advies komt volgens
      mij van de leden hier welke deze beide camera's gehad hebben.

Filmen zal ik met deze camera niet gaan doen, ik heb daar echt niets mee.

Ik hoop op goed advies..

Mvg, Jacques en Ingrid

D800:

Here are the best cameras for the money, including our favorite mirrorless cameras, DSLRs, point-and-shoot cameras and more.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk bericht
        There is no information when the D800 will be announced. A previous report stated that the camera would be unveiled on October 26 and shipments would begin on November 24. The price in Japan is expected to be about 300,000 yen - or about $3900.

Comment

Ik zou eerder een D700 ofzo nemen en investeren in een set scherpe snelle primes.
          Uiteraard bereik je daar heel andere resultaten mee, maar is toch wel een waardig alternatief, niet?
          Canon 7D gripped + Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + Canon EF 50mm f/1.8 II + Sigma 30mm f/1.4 EX + Metz 44 AF-1

Comment

Nikon D300s + 18-200 VR Type II

Hallo,

Dit weekend zei mijn vrouwtje "Schaf je maar de Nikon D300s + 18-200 VR Type II aan"
            Wanneer ik echter deze morgen zoek bij Konijnenberg of cameranu blijkt deze niet meer voor handen.
            Dit blijkt reeds een 2-tal weken zo te zijn.
            Weet iemand hoe dit komt dat zo'n goed toestel plots overal uitverkocht blijkt te zijn ?
            Adres waar deze wel nog beschikbaar is ?

Thx

Ligulas

Comment

Re: Nikon D300s + 18-200 VR Type II

Oorspronkelijk geplaatst door ligulas Bekijk bericht
              Hallo,

Dit weekend zei mijn vrouwtje "Schaf je maar de Nikon D300s + 18-200 VR Type II aan"
              Wanneer ik echter deze morgen zoek bij Konijnenberg of cameranu blijkt deze niet meer voor handen.
              Dit blijkt reeds een 2-tal weken zo te zijn.
              Weet iemand hoe dit komt dat zo'n goed toestel plots overal uitverkocht blijkt te zijn ?
              Adres waar deze wel nog beschikbaar is ?

Thx

Ligulas
              Alle stocks van de toestellen en lenzen die in Thailand worden geassembleerd drogen op. Dit zijn dus vooral de DX camera's (D300s, D7000, D5100, ...) en hoofzakelijk de DX-lenzen.
              Pas vanaf april volgend jaar worden die bodies en lenzen weer uitgeleverd (als de nieuwe fabriek die Nikon aan het bouwen is operationeel is). De fabriek in Thailand staat nu al maanden onder water. M.a.w. er snel bij zijn als het nog kan anders enkele maanden wachten...
              De fullframe bodies en de pro-lenzen worden in Japan gemaakt.

A propos, wat heeft dat met het topic over de D3s te maken?

Comment

Working...
              X