Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik weet het echt niet meer.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik weet het echt niet meer.....

Ik ben dus al enkele weken druk aan het rondkijken voor een nieuwe camera. Ik heb nu nog een S20, lekker point-and-shoot, maar wil toch een camera waar ik wat meer mee kan "experimenteren" (iso waardes/sluitertijd/aperture enzo) en waar ik vooral ook betere zoom-mogelijkheden mee heb.

Eerst had ik m'n oog laten vallen op de G5, maar deze lijkt mij toch nogal veel last te hebben van CA (toch duidelijk meer dan andere modellen; niet dat het niet te vermijden is maar toch...)
    dan dacht ik misschien nog te wachten op de Pro1 en kijken wat dat zou geven.

Ondertussen natuurlijk ook al de Nikon Coolpix 5700 en 8700 tegengekomen, die misschien ook wel leuk zijn.

Maar we komen dicht in de buurt van een Canon 300D of Nikon D70 qua prijs.... dus maar ineens naar DSLR overstappen?

Bovendien is mijn vader net hetzelfde aan het doen: aan het rondkijken voor een nieuwe camera. Zijn besluit staat redelijk vast: de D70 van nikon. Hij heeft nog een gewone SLR liggen van Nikon en enkele lenzen (zouden deze trouwens ook op de D70 passen???)

Indien ik ook een D70 zou kopen zouden we lenzen kunnen uitwisselen natuurlijk....

maar ik weet het echt niet meer.... een DSLR lijkt mij wat teveel voor mij voor het moment, maar biedt natuurlijk een pak meer doorgroeimogelijkheden dan een compact...

Wat zijn jullie meningen of advies omtrend deze issue?
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Als uwen pa er al ene koopt zou ik er ook voor gaan, je kan dan idd wat lenen gebruiken van hem, ook de oude lenzen die hij nog liggen heeft passen op de D70.

Een DSLR is natuurlijk weer een stukje duurder, maar als je nu een compact koopt en je krijgt er spijt van en dan wil je toch een DSLR wel dat is nog veel duurder en ik garandeer je als je de pa er ene heeft en je zal er wat mee spelen ge je ferm beginnen
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Working...
    X