Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gooit sony de handdoek ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gooit sony de handdoek ?

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
    Ik zag die titel toen het artikel nog maar net online stond, en dacht "degene die dat geschreven heeft wéét dat dit slechts speculatie is".
    Sony heeft het rond deze tijd vorig jaar nog laten blijken, bij monde van Paul Genge.
    Ik heb geen flauw benul van, of belang bij, Sony's bedoelingen, maar geloof hechten aan
    een uitspraak zoals die hierboven, daar ben ik net niet goedgelovig genoeg voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
      Ik heb geen flauw benul van, of belang bij, Sony's bedoelingen, maar geloof hechten aan
      een uitspraak zoals die hierboven, daar ben ik net niet goedgelovig genoeg voor
      Je mag gerust aan alles twijfelen, iedereen in vraag stellen, en om de paar dagen schrik hebben ergens iets wordt beslist waarvan je niet helemaal zeker weet hoe het je zal beïnvloeden hoor. Misschien beter meteen verhuizen dan ?

In Sinterklaas geloven, of een persmededeling vertrouwen, dat zijn voor mij in elk geval verschillende niveau's van goedgelovig .
      Zo'n firma heeft er geen enkel belang bij vandaag veel te beloven en morgen niets te geven. Integendeel.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        In Sinterklaas geloven, of een persmededeling vertrouwen, dat zijn voor mij in elk geval verschillende niveau's van goedgelovig
        Ik het met u eens, het zijn niveau's van hetzelfde fenomeen, nl. van goedgelovigheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
          Ik het met u eens, het zijn niveau's van hetzelfde fenomeen, nl. van goedgelovigheid.
          Ja, het ene 5%, het andere 95% .
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
          X