Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsaanpassing van Nikon D70 bij top-foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsaanpassing van Nikon D70 bij top-foto

Heb al een tijdje geleden mijn camera (Nikon D70) besteld bij http://www.topfoto-online.de/

Leuke hieraan is dat ze altijd de laagste prijs garanderen bij voorbestellingen:

Sollte ein Artikel zwischen dem Zeitpunkt Ihrer Vorbestellung und dem Tag der Auslieferung billiger werden, so zahlen Sie natürlich nur den niedrigeren Preis! Preiserhöhungen in dieser Zeit bleiben natürlich unberücksichtigt. Sie zahlen auf jeden Fall den niedrigsten Preis!
    Dus nu nog slechts 1.299,00 € voor de Nikon D70 Set met Nikon 18-70mm AF-S G

Ik barst van ongeduld...

Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

Je zal waarschijnlijk al lenzen hebben voor dat toestel.
    Zou ik even mogen vragen wat de beste (of één van) is.
    Ik zal het toestel meest gebruiken voor actiefoto's, ik moet van ver, duidelijk kunnen inzomen.
    Moet ik trouwens nog andere lenzen kopen en waarvoor dan?.
    Nu kan dat al redelijk met mijn Nikon CP5700 maar ik wil gewoon een stap wagen, ik werkte nog nooit met fotomateriaal met verwisselbare lenzen.
    Al bedankt en vele groeten alhier op het forum.

VV
    Bezoek het HULPDIENSTENFORUM VLAANDEREN http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be voor actiefoto's.

Comment

ik gebruik zelf de 80-200 d-ed/2.8 van nikon prachtige lens wil je nog sneller dan is er de 80-200 af-s/2.8 dewelke wel veel duurder is ik heb de mijne in occasie gekocht als nieuw voor 800 euro

Comment

En als je echt ver wil inzoomen, kijk dan eens naar de Sigma 50-500!!
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Infernoken

Ik heb ook bij Top-Foto de D70 voorbesteld. Wanneer wordt er eigenlijk verwacht dat je het bedrag vooraf betaald? Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je nu reeds een blijkbaar niet definitieve prijs betaald indien het toestel pas over een maand (hopelijk korter) geleverd wordt. In hun bevestiging e-mail staat gewoon op welk rekening je moet storten, maar niet wanneer.
          Krijg je nog een nieuwe e-mail met het definitief vooraf te betalen bedrag?

Ik heb alvast bij B&H als aansluitende lens de Sigma 70-200/2.8 besteld. Nog nergens slechte kritiek over gelezen. Binnenkort zou ook Tamron een vergelijkbare lens op de markt brengen, die wellicht een stuk minder zal wegen (de sigma weegt 1.270 g)

Serge
          Nikon D70 + Nikkor AF-S 18-70 DX + Speedlight SB-800 ++ Sigma 70-200/f2.8 ++ Flashtrax 20 GB

Comment

Ik zou de cam zowieso ter plaatse af gaan halen en daar pas betalen. Zo weet je 100% zeker dat die jou ligt. In elk geval geen kritiek naar Top-Foto, want ben daar al een aantal keer geweest en telkens goede service.

Wat die 70-200 betreft, ik denk niet dat het qua gewicht veel kan schelen, want die 2.8 moet ergens vandaan komen...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

@crimson:

Was voor mij ook niet duidelijk of je nu direct moest betalen... Heb dan een mailtje naar Ingo gedaan en 4 uur later antwoord:

Je mag pas storten als de camera's binnen zijn, zo weet je direct dat je cam er is en ook de definitieve prijs...

Voor een bestelling bij B&H (www.bhphotovideo.com) kan je dan garantie krijgen in Europa? Geven Nikon, Sigma,... wereldwijde garantie?
              Ik weet dat er een 'groot' prijsverschil is, maar zou toch graag van een garantie kunnen genieten.

Nick

Comment

zijn er hier al mensen die bij b&h iets besteld hebben
                en hoe zit het dan eigenlijk met de garantie
                zou dit ook wel graag eens weten
                dank bij voorbaat
                groetjes tweetty
                bd0379be

Comment

Ik heb bij B&H gekocht, en ze geven een zeer goede service.
                  Je kan bij hen op ALLE toestallen een wereldwijde garantie krijgen van 5 jaar en op ALLE lenzen een garantie van 7Jaar.
                  Hoe werkt dit?
                  Je krijgt een certificaat meegestuurd die je via internet moet registreren. Eens dat gedaan is, begint de garantie te lopen.
                  Is er iets aan je camera?
                  Dan neem je eerst contact op met de firma (via email of via telefoon) en zij zullen je zeggen waar in Belgie je de camera mag binnendoen.
                  (meestal is de dat de firma zelf vb Canon of Nikon)
                  De factuur wordt dan rechtstreeks naar hen gestuurd.

PS : de firma die de garantie verzorgt is www.mackcam.com

Hopelijk heb ik wat duidelijkheid kunnen brengen....Ik ben er in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeel tevreden van

Groetjes
                  Originally posted by tweetty
                  zijn er hier al mensen die bij b&h iets besteld hebben
                  en hoe zit het dan eigenlijk met de garantie
                  zou dit ook wel graag eens weten
                  dank bij voorbaat
                  groetjes tweetty
                  #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                  Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Originally posted by sallybelgium
                    Ik heb bij B&H gekocht, en ze geven een zeer goede service.
                    Je kan bij hen op ALLE toestallen een wereldwijde garantie krijgen van 5 jaar en op ALLE lenzen een garantie van 7Jaar.
                    Hoe werkt dit?
                    Je krijgt een certificaat meegestuurd die je via internet moet registreren. Eens dat gedaan is, begint de garantie te lopen.
                    Is er iets aan je camera?
                    Dan neem je eerst contact op met de firma (via email of via telefoon) en zij zullen je zeggen waar in Belgie je de camera mag binnendoen.
                    (meestal is de dat de firma zelf vb Canon of Nikon)
                    De factuur wordt dan rechtstreeks naar hen gestuurd.

PS : de firma die de garantie verzorgt is www.mackcam.com
                    Spreek je uit ervaring dat je het dan in België mag binnendoen? Als dat waar blijkt te zijn is het natuurlijk zeer interessant om bij B&H inkopen te gaan doen...

Zijn er nog mensen met dergelijke ervaringen?

Nick

Comment

eerst zien en dan geloven, alleen, aan een Nikon is zo weinig te repareren dat we het mss nooit gaan weten

Comment

Ik weet dat "Jaco" tijdens een bezoek aan New York zijn Nikon 70-200 AF-S VR bij B&H gekocht heeft, samen met zo'n internationale garantie van 7 jaar die volgens hem door De Beukelaer zonder morren aanvaard wordt mocht er iets aan de lens schelen.

Comment

Ik ken inderdaad mensen die ervaring hebben met die garantie, maar ik heb het email adres doorgegeven, neem gerust eens contact op met die mensen...
                          Het is een firma die enkel dit doet, die bestaat al zo lang (meer dan 30 jaar!!) enne....als zij bij B&H in New York zo'n garantie verkopen, dan werkt die, wees gerust, zij kunnen zich niet permiteren om met een of andere nep firma te werken....
                          New York is belgie niet hoor, als je daar iemand oplicht heb je onmiddelijk een rechtzaak aan je broek en kun je je handel sluiten...

Groetjes

Originally posted by Serge_VC
                          Ik weet dat "Jaco" tijdens een bezoek aan New York zijn Nikon 70-200 AF-S VR bij B&H gekocht heeft, samen met zo'n internationale garantie van 7 jaar die volgens hem door De Beukelaer zonder morren aanvaard wordt mocht er iets aan de lens schelen.

#BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                          Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Working...
                          X