Hallokes.
Ooit wanneer er ergens een 10D te koop komt, dan vlam ik er op![Big Grin](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/biggrin.gif)
Momenteel is dat nogal moeilijk, zijn overal in backorder.
Maar goed, ik geniet nog eventjes verder van mijn CP5700.
En het geeft mij nog wat tijd om na te denken over lenzen.
Ik maak nogal veel badminton foto's, heel dicht bij de court.
Met mijn CP5700 werk ik dan heel dikwijls op 9 ŕ 10 mm focal length, jawel! Euhm, eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik dit moet vertalen naar een 10D, dat moet ik nog eens uitzoeken.
Ik ben van plan om bij de 10D de overpopulaire lens 28-135 IS USM te kopen. Maar daarmee ben ik natuurlijk gezien voor mijn dichtbij court foto's. 'k Dacht om er subiet een 50mm 1.8 bij te kopen, maar ook dit zal niet lukken voor courtside foto's.
Ik droom wel van een 15mm fisheye. Maar dan zou ik verplicht zijn om mijn foto's systematisch te defishen, heb dat nog nooit gedaan, weet niet hoe moeilijk dit is en of je dit in een actie in PS kan stoppen.
Alle advies zou welkom zijn, waarvoor dank!
Ooit wanneer er ergens een 10D te koop komt, dan vlam ik er op
![Big Grin](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/biggrin.gif)
Momenteel is dat nogal moeilijk, zijn overal in backorder.
Maar goed, ik geniet nog eventjes verder van mijn CP5700.
En het geeft mij nog wat tijd om na te denken over lenzen.
Ik maak nogal veel badminton foto's, heel dicht bij de court.
Met mijn CP5700 werk ik dan heel dikwijls op 9 ŕ 10 mm focal length, jawel! Euhm, eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik dit moet vertalen naar een 10D, dat moet ik nog eens uitzoeken.
Ik ben van plan om bij de 10D de overpopulaire lens 28-135 IS USM te kopen. Maar daarmee ben ik natuurlijk gezien voor mijn dichtbij court foto's. 'k Dacht om er subiet een 50mm 1.8 bij te kopen, maar ook dit zal niet lukken voor courtside foto's.
Ik droom wel van een 15mm fisheye. Maar dan zou ik verplicht zijn om mijn foto's systematisch te defishen, heb dat nog nooit gedaan, weet niet hoe moeilijk dit is en of je dit in een actie in PS kan stoppen.
Alle advies zou welkom zijn, waarvoor dank!
Comment