Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

160-800mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 160-800mm

    contacteer eens volgende persoon
    die zal wel belangstelling hebben in je knutselwerk

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Comment


    • #17
      Re: 160-800mm

      Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
      De sensor is dezelfde grootte als in de Nikon APS-C toestellen (1,5 crop). Denk dat daar geen probleem zit.
      Dat is nieuw voor mij: MFT gelijk aan DX.

      Dat Olympus geen 400mm lens heeft niks met het niet kunnen handelen van zo'n lens te maken, maar met economie, net zoals Nikon geen 800mm lens heeft.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #18
        Re: 160-800mm

        Zoals je wel duidelijk was, slaat dat op de sensor van de NEX waar Koen naar verwees ("kan je een nex wel vergelijken met een canon of nikon") .
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #19
          Re: 160-800mm

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Dat is nieuw voor mij: MFT gelijk aan DX.

          Dat Olympus geen 400mm lens heeft niks met het niet kunnen handelen van zo'n lens te maken, maar met economie, net zoals Nikon geen 800mm lens heeft.
          ze hebben er wel één gehad , zelfs een Nikkor 1200 mm f/11 IF-ED
          Nikkor 800 mm f/8.0s IF-ED


          Uploaded with ImageShack.us

          Comment

          Working...
          X