@Fotofiel: wanneer ben je van plan om te bestellen?
@Karel: Ik ben ook van Ham, en passeer dagelijks bijna aan jouw voordeur. Ik werk in Antwerpen dus ik kan dat van mij gaan halen en dan breng ik het jouwe ook wel mee (als ik bestel maar dan geef ik zeker nog een seintje).
Maar ik zou natuurlijk eerst een datum moeten weten want het is voor mijn broer en weet nog niet juist wat hij wil.
@ monsi> mijn order is reeds geplaatst .. je kan nog aasluiten bij fotofiel of bij iemand anders die zich geroepen voelt om een samenaankoop te houden om een weinig transport en DHL kost te sparen. Mijn order kon jammer genoeg niet langer wachten ;o)
Originally posted by Brieje
@Fotofiel: wanneer ben je van plan om te bestellen?
@Karel: Ik ben ook van Ham, en passeer dagelijks bijna aan jouw voordeur. Ik werk in Antwerpen dus ik kan dat van mij gaan halen en dan breng ik het jouwe ook wel mee (als ik bestel maar dan geef ik zeker nog een seintje).
Maar ik zou natuurlijk eerst een datum moeten weten want het is voor mijn broer en weet nog niet juist wat hij wil.
ik ben in onderhandeling om nog last-minute mee te doen met iemand uit Deinze die net besteld heeft. Als dat niet doorgaat, dan neem ik contact op.
Als fotofiel mijn spullen zou willen meebrengen naar Antwerpen, dan zou ik ook nog 3 cf-kaartjes willen bestellen. En dan kan Karel (cf van 256Mb) zijn bestelling ook doorgaan.
@fotofiel: kan je laten weten of je dat ziet zitten
@JoxyD: Is dat in orde voor jou? De betaling regel ik dan zo snel mogelijk.
@JoxyD: Hoe doet de rest dat met de betaling? Ik zou voorstellen om straks het bedrag over te storten op jou rekening (en ik stuur een schermafdruk naar jou) en wat betreft de verzendingskosten, aangezien je (veronderstel ik) nog niet juist weet hoeveel er gaat bijkomen zou ik dat gewoon meegeven als iemand de bestelling komt halen of stort ik het ook gewoon over (kies jij maar hoe jij het wil).
Originally posted by Brieje
Sorry dat ik misschien onbeleefd ben, maar waarom twijfel je? Je bent zelf deze topic begonnen?
we zijn nog eventjes in overleg imv de verdeling van de shipping kosten.
Mijn eerste voorstel naar Fotofiel hield geen rekening met het feit dat CF kaartjes relatief goedkoop shippen
Als het niet interessant voor Fotofiel is, kan hij het evengoed alleen kopen.
Kwestie van een beetje zoeken wat voor iedereen goed is.
[ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.
Dit staat op de site van PIN:
Shipping costs for DHL Delivery ... Europe AU$ 33
(any amount of CF Cards will not change shipping costs)
Volgens onze eerste regeling komt shipping voor jou op 26 AU, dat is
goedkoper, maar jij doet er relatief weinig voordeel mee, temeer omdat
extra kaartjes geen invloed op de shipping kost hebben.
Kan je akoord gaan met de helft van 33au ? Dan doen we beiden nog
een voordeel. En als Briefje meedoet, delen we 33au door drie ?
33au is ongeveer 20 eur, in het slechtste geval kost jou dit 10 eur.
valt toch goed mee ?
Daarvoor draag ik een beetje risico en kom ik dan ook naar de
sterre in gent
Of doe jij eens een voorstel ? ik ben een redelijk man
[ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.
Comment