ik moet wat CF-kaartjes kopen. Wie doet mee om de transportkosten wat te drukken?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankopen bij Pin, wie doet mee?
Collapse
X
-
-
ik ging net deze week een bestelling plaatsen bij PIN, samen met enkele collegae .. uit welke regio ben je? Ik zou nomaal alles in Zaventem laten toekomen (dan kan de secretaresse het pakje in ontvangst nemen als we net niet binnen zijn als DHL langs komt)
-
Originally posted by Visio
ik ging net deze week een bestelling plaatsen bij PIN, samen met enkele collegae .. uit welke regio ben je? Ik zou nomaal alles in Zaventem laten toekomen (dan kan de secretaresse het pakje in ontvangst nemen als we net niet binnen zijn als DHL langs komt)
is het voor jullie ook enkel kaartjes? Ik vrees dat als je grotere dingen bestelt, en ze het in een pakje opsturen, je BTW moet betalen, of niet?
Comment
-
Originally posted by fotofiel
Originally posted by Visio
is het voor jullie ook enkel kaartjes? Ik vrees dat als je grotere dingen bestelt, en ze het in een pakje opsturen, je BTW moet betalen, of niet?
't hangt er een beetje van af wat VASA op de proforma factuur zet.
als je het ziet zitten om overdag in Zaventem de kaartjes op te halen mag je gerust met ons meedoen.
Comment
-
ok, Visio woont te ver af
iemand anders?
Jos[ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.
Comment
-
-
'k neem aan dat ge het wel zou zien zitten om uw stuff op te pikken aan de Sterre in Gent?
Jos[ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.
Comment
-
Kijk even op http://www.powerinnumbers.com.au/ en je zult alles terugvinden
Comment
-
Graag zou ik dus een CF -card van 256 MB bestellen.
Ik weet niet echt welk merk geschikt is, mogelijk alle merken, maar ik bezit een NIKON COOLPIX 990 en daar moet ze dus in gebruikt worden.
Mijn gegevens : Rayen André
Wilgenstraat 11
3945 Ham
tel 0478986366
email : karel.rayen@pandora.be
Comment
-
-
die van Ridata zijn zeker geschikt voor een Nikon
ik gebruik er eentje in de D100 en m'n neef eentje in zijn CP4500 zonder enig probleem
je kan nu nog kiezen met wie je gaat samenkopen: Met die van Gent of met die van Zaventem .. ham lijkt me wel redelijk ver af
als je beslist, en wilt aansluiten bij de aankoop van Zaventem, stuur me dan nog vandaag voor 15,00u je bestelling, want daarna is mijn bestelling de deur uit
Comment
Comment