Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankopen bij Pin, wie doet mee?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankopen bij Pin, wie doet mee?

ik moet wat CF-kaartjes kopen. Wie doet mee om de transportkosten wat te drukken?

ik ging net deze week een bestelling plaatsen bij PIN, samen met enkele collegae .. uit welke regio ben je? Ik zou nomaal alles in Zaventem laten toekomen (dan kan de secretaresse het pakje in ontvangst nemen als we net niet binnen zijn als DHL langs komt)

Comment

Originally posted by Visio
      ik ging net deze week een bestelling plaatsen bij PIN, samen met enkele collegae .. uit welke regio ben je? Ik zou nomaal alles in Zaventem laten toekomen (dan kan de secretaresse het pakje in ontvangst nemen als we net niet binnen zijn als DHL langs komt)
      ik woon in Antwerpen en werk in Gent. Ik heb enkel 2 kaartjes nodig (en eventueel een USB-stick).

is het voor jullie ook enkel kaartjes? Ik vrees dat als je grotere dingen bestelt, en ze het in een pakje opsturen, je BTW moet betalen, of niet?

Comment

Originally posted by fotofiel
        Originally posted by Visio
        ik woon in Antwerpen en werk in Gent. Ik heb enkel 2 kaartjes nodig (en eventueel een USB-stick).

is het voor jullie ook enkel kaartjes? Ik vrees dat als je grotere dingen bestelt, en ze het in een pakje opsturen, je BTW moet betalen, of niet?
        bij ons zijn het 3 batterijen en voor de rest enkel kaartjes, maar toen ik vorig jaar in een andere samenaankoop bij PIN een Cinemadisk, 3 USB2 cardreaders en 5 CF cards kocht (dit was toch geen kleine doos) heb ik toch geen BTW op moeten betalen op het aankoopbedrag, wel in totaal 33 euro aan DHL inklaringskosten en handling. Op kleinere bestellingen met enkel kaartjes koste het vorig jaar circa 20 euro aan inklaringskosten & handling bij DHL.

't hangt er een beetje van af wat VASA op de proforma factuur zet.

als je het ziet zitten om overdag in Zaventem de kaartjes op te halen mag je gerust met ons meedoen.

Comment

ik moet wat CF-kaartjes kopen. Wie doet mee om de transportkosten wat te drukken?
          ok, Visio woont te ver af

iemand anders?

Comment

iemand anders?
            Ik woon in Deinze. Is dat dichtbij genoeg ?

Jos
            [ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.

Comment

Originally posted by joxyD

iemand anders?
              Ik woon in Deinze. Is dat dichtbij genoeg ?

Jos
              'k neem aan dat ge het wel zou zien zitten om uw stuff op te pikken aan de Sterre in Gent?

Comment

'k neem aan dat ge het wel zou zien zitten om uw stuff op te pikken aan de Sterre in Gent?
                Mijn stuff staat reeds in bestelling, Heb je een mailtje gestuurd.

Jos
                [ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.

Comment

Graag wil ik wel meedoen om een CF kaartje samen aan te kopen.
                  Wat zijn de prijzen en de mogelijkheden?
                  antwoord op : karel.rayen@pandora.be

Comment

Kijk even op http://www.powerinnumbers.com.au/ en je zult alles terugvinden
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Graag zou ik dus een CF -card van 256 MB bestellen.
                      Ik weet niet echt welk merk geschikt is, mogelijk alle merken, maar ik bezit een NIKON COOLPIX 990 en daar moet ze dus in gebruikt worden.

Mijn gegevens : Rayen André
                      Wilgenstraat 11
                      3945 Ham
                      tel 0478986366
                      email : karel.rayen@pandora.be

Comment

die van Ridata zijn zeker geschikt voor een Nikon

ik gebruik er eentje in de D100 en m'n neef eentje in zijn CP4500 zonder enig probleem

je kan nu nog kiezen met wie je gaat samenkopen: Met die van Gent of met die van Zaventem .. ham lijkt me wel redelijk ver af

als je beslist, en wilt aansluiten bij de aankoop van Zaventem, stuur me dan nog vandaag voor 15,00u je bestelling, want daarna is mijn bestelling de deur uit

Comment

@ Visio: Voor mij mag je 2 dingen bestellen:
                          1 st BP-511 for Canon [BP511] aan AU $22.00
                          1 st 512MB RIDATA ULTRA PRO 52X COMPACT FLASH CARD aan AU $190.00
                          Ik zal je ook nog een mailtje sturen.
                          Groetjes,
                          Frank

Comment

Nog op de valreep? Kan dit er nog bij?

Graag 1 x 256MB SECURE DIGITAL CARD 32X / T256SD aan AU 115.00 .

'k Stuur je nog een mailtje met m'n coördinaten.
                            --
                            Geert.

Comment

als je nog bij de bestelling van Zaventem wilt kan het er nog "net" bij

Comment

Working...
                              X