Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Notebook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Notebook

Hi all,
    ik ben op zoek naar een notebook dat een scherm bezit met een natuurgetrouwe weergave, en dat ook te calibreren is. Het moet uiteraard vlot PS draaien.
    Hebben jullie enige suggesties?

erwin

Voor op locatie: IBook

12,1-inch TFT scherm;
    800 MHz PowerPC G3 processor;
    128 MB SDRAM geheugen ;
    een Ultra ATA-schijf van 30 GB;
    CD-ROM;
    ATI Mobility Radeon 7500 ;
    32 MB videogeheugen;
    10/100BASE-T Ethernet;
    Interne 56K-modem ; en
    interne ondersteuning voor de draadloze AirPort-netwerkvoorziening.

Prijs: 1.329,79 euro (inclusief BTW)
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

Comment

De L5800 serie van asus. Deze is in beit van een ati 9000 grafische kaart. Welke een resolutie haalt van 1400- 1024 haalt.

Ook de M6000 serie (centrino's) geven een hele goede beeld weergave. (ati9600)

Doordat ik PC bedrijf heb en dus heel veel verschillende notebooks voorbij heb zien komen, ben ik zeer content over deze 2 series. Voordat je iets koopt, moet je je niet laten overtuigen door een verkoper, maar echt zelf naar het beeld kijken ! Er zit namelijk heel erg veel verschil in tussen verschillende notebooks
      succes
      Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Ik denk dat je met een scherm dat 1600x1200 pixels kan weergeven zeer goed zit. Het kan natuurlijk nog hoger, maar dan worden de lettertjes op je laptop wel erg klein. Ik werk zelf met 1680x1050 (15,4inch breedbeeld) en kan echt niet klagen over de scherpte van het beeld. Een goede grafische kaart (In mijn geval een Geforce 5650 128Mb)gecombineerd met een hoge resolutie geeft in bijna alle gevallen en prachtig beeld.
        Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
        Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

Comment

Working...
        X