Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke compact?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: welke compact?

    Oorspronkelijk geplaatst door elixeryen Bekijk bericht
    Merci.
    Dus zo'n extreme SD kaartje is eigenlijk niet nodig? Ik dacht dat alles dan nog iets rapper ging?
    Dit zal vergelijkbaar zijn, maar tegen de helft van de prijs -bij wijze van spreken-.

    Ik heb ook geen extra batterij gekocht, je kan er ongeveer 300 a 400 foto's mee nemen en voor mij is dat voldoende waar het voor moet dienen.

    Comment


    • #62
      Re: welke compact?

      Ik ben in blijde verwachting.

      Ik moet nu alleen nog eens nakijken wel geheugenkaartje ik wil en welke batterij. Ik vind een reserve batterij toch een must.

      Comment


      • #63
        Re: welke compact?

        'k had in 'n test gelezen dat de lx5 niet aan 400 foto's kwam, maar slechts 'n 200/250. Maar dit zal wss ook vooral van de gebruiker afhangen, hoeveel hij er mee "speelt" ?


        Maar, weet iemand 'n zaak in Limburg waar ze deze verkopen ?

        (En zo'n "auto" lenscap, is die te verkrijgen voor de lx5 ? Iemand hier ervaring mee ?)

        Comment


        • #64
          Re: welke compact?

          Wat is Google toch een Fantastische uitvinding hé!!!

          Auto lens cap for Lumix LX5Handmadesee http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=542&t=1783505more pics...http://picasaweb.google.com/tyf000/LX5AutoLensCapht...


          Voilà,

          Greetz

          Templar
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • #65
            Re: welke compact?

            Ik had gisteren je filmpje reeds gezien...

            Ik zoek alles via google. Maar als je goed kijkt zie je onderaan staan: Handmade... Ik weet niet of jij ook zo ver gekeken hebt ?
            En aangezien jij me er wss geen zal maken vroeg ik me af of er ook te koop komen.

            Maar het zou kunnen dat het niet nodig is.
            Ik heb een winkel laten bellen naar panasonic: LX5 is niet meer leverbaar voor het moment.
            Een andere zaak: LX5 is het oude model: niet meer leverbaar. Nieuwe model komt eraan.

            Comment


            • #66
              Re: welke compact?

              Ik zou dit model toch ook eens bekijken : http://www.cameranu.nl/nl/Digitale-C...55_190_169124/

              Hier gaat mijn interesse naar uit indien ik een nieuwe compact zou aankopen.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #67
                Re: welke compact?

                Oorspronkelijk geplaatst door elixeryen Bekijk bericht
                Ik ben in blijde verwachting.

                Ik moet nu alleen nog eens nakijken wel geheugenkaartje ik wil en welke batterij. Ik vind een reserve batterij toch een must.

                Dus het is de LX5 geworden? Waar heb je hem besteld?

                Ik twijfel nog steeds tussen de LX5 en de 2 canons : S95 en SX220hs. De laatste dan vooral voor zijn zoom.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #68
                  Re: welke compact?

                  Ongelooflijk maar de LX5 is dus precies van de aarbol verdwenen...vind deze nergens meer....

                  grtz

                  Templar
                  D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                  Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                  Comment


                  • #69
                    Re: welke compact?

                    Idd, Bij vandenborre zouden ze deze ook hebben maar niets meer van terug te vinden: lange levertermijn en niet meer beschikbaar in de winkels.

                    Volgens photohall komt rond september de opvolger van de lx5 ! Enkel jammer dat ik deze maand 2x op vakantie ga...

                    Comment


                    • #70
                      Re: welke compact?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Brunelleschi Bekijk bericht
                      Enkel jammer dat ik deze maand 2x op vakantie ga...
                      Nu, kan me in minder tijd dan je nodig hebt om je schaamhaar te scheren duizend dingen
                      bedenken die erger zijn dan dat.

                      Comment


                      • #71
                        Re: welke compact?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Brunelleschi Bekijk bericht
                        Idd, Bij vandenborre zouden ze deze ook hebben maar niets meer van terug te vinden: lange levertermijn en niet meer beschikbaar in de winkels.

                        Volgens photohall komt rond september de opvolger van de lx5 ! Enkel jammer dat ik deze maand 2x op vakantie ga...
                        Een beetje zoeken op internet bracht toch dit resultaat mee
                        Foto Booms
                        Cameranu
                        Camera.nl
                        en zal waarschijnlijk wel ook nog op andere plaatsen te krijgen zijn....

                        Comment


                        • #72
                          Re: welke compact?

                          Ja ik heb deze site's ook gevonden maar ik heb het niet zo met onlineverkoopsite's uit Nederland...behalve Coolbleuwinkels dan. Heb al verschillende slechte reviews gelezen van sommige site's en daarmee ga ik daar zeker niet bestellen....In Belgié is hij precies niet meer te verkrijgen...spijtig dat ze een nieuwe LX6 aankondigen dan en dat je dan 2 maand geen LX5 meer terugvind.
                          Plus in Photohall zal ik nooit een camera kopen...heb je de prijzen al eens gezien...LX5 voor 499 euro terwijl hij in een Coolbleuwinkel 409 euro kost...

                          Grtz

                          Templar
                          Last edited by Templar; 9 juli 2011, 08:33.
                          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                          Comment


                          • #73
                            Re: welke compact?

                            Dan nog maar eens gekeken in België ook
                            Art&Craft (1 in voorraad)
                            Digital Warehouse
                            Foto Rembrandt staat niet bij dat hij in voorraad is maar even bellen en je weet het...
                            Photo Gallerie is een franstalige site....
                            Studio 73 op dit ogenblik nog 1 in voorraad

                            Dus even zoeken er is er zeker wel ergens 1 te krijgen

                            Comment


                            • #74
                              Re: welke compact?

                              Bedankt maar ze zijn wel redelijk prijzig behalve dan bij foto Rubens....hier is hij niet in stock maar wel mooi geprijst;natuurlijk ben je daar nu niks mee vooruit hé...



                              grtz Templar
                              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                              Comment


                              • #75
                                Re: welke compact?

                                Ik heb bij fotolooman.nl besteld. Ongelooflijk vriendelijke mensen en snelle levering.
                                Ik ben enorm tevreden over de service. De LX5 is idd quasi niet te verkrijgen. Bij de Fnac in Gent hebben ze hem wel nog, wel iets duurder dan bij foto looman.

                                Comment

                                Working...
                                X