Hallo,
Ik ben op het moment in het bezit van een Sony DSC-H55 compactcamera.
Ook ik begin de ambitie te krijgen om toch iets meer te doen met mijn foto's. Vooral ook de mogelijkheid om de achtergrond te vervagen.
Ik ben er nu nog niet aan uit of ik een DLSR of een goede compact wil...
Vanavond ga ik bij een kennis zijn DLSR ophalen voor er een paar dagen mee te experimenteren. (vooral de grootte, bediening,... wil ik zelf ondervinden)
Moest ik voor een DLSR gaan zou ik iets zoeken in de richting van een EOS 1100, 500 of 550.
Ik heb hier ook al veel goeds gelezen over de Panasonic LX5 en de Olympus XZ1.
Beide toestellen zien er mij wel goed uit.
Wat ik me afvraag is of bovenstaande toestellen weldegelijk een groot verschil gaan maken met mijn H55 dat ik op dit ogenblik heb? Is het de investering waard of ga ik beter direct naar een DLSR.
Ik hoor het graag!
Ik ben op het moment in het bezit van een Sony DSC-H55 compactcamera.
Ook ik begin de ambitie te krijgen om toch iets meer te doen met mijn foto's. Vooral ook de mogelijkheid om de achtergrond te vervagen.
Ik ben er nu nog niet aan uit of ik een DLSR of een goede compact wil...
Vanavond ga ik bij een kennis zijn DLSR ophalen voor er een paar dagen mee te experimenteren. (vooral de grootte, bediening,... wil ik zelf ondervinden)
Moest ik voor een DLSR gaan zou ik iets zoeken in de richting van een EOS 1100, 500 of 550.
Ik heb hier ook al veel goeds gelezen over de Panasonic LX5 en de Olympus XZ1.
Beide toestellen zien er mij wel goed uit.
Wat ik me afvraag is of bovenstaande toestellen weldegelijk een groot verschil gaan maken met mijn H55 dat ik op dit ogenblik heb? Is het de investering waard of ga ik beter direct naar een DLSR.
Ik hoor het graag!
Comment