Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
For the complete Fujifilm Finepix HS20 EXR review, go to http://www.infosyncworld.com/reviews/digital-cameras/fujifilm-finepix-hs20-exr/11934.htmlFujifilm is...
Mooie review over de goede en slechte punten van de Fuji . Deze keer dus niet alleen de goede punten van de camera.
Blijkbaar is het overhittingsprobleem met dit toestel opgelost met een firmware update. Nu enkel nog het AF-probleem tijdens het filmen.
Vraag me af of dit ook met een firmware update kan verholpen worden of als dit eerder inherent is aan het toestel zelf en eigenlijk écht een minpunt van het toestel/processor/lens is...
Blijkbaar is het overhittingsprobleem met dit toestel opgelost met een firmware update. Nu enkel nog het AF-probleem tijdens het filmen.
Vraag me af of dit ook met een firmware update kan verholpen worden of als dit eerder inherent is aan het toestel zelf en eigenlijk écht een minpunt van het toestel/processor/lens is...
hello ben nieuw op dit forum en heb de fuji HS20 gekocht. heb al heel mooie fotos kunnen maken op de autom stand en EXR stand, maar ben beginneling. hoe weetik of ikde firmware moet opladen en hoe moet ik zoiets doen ? eeerst ergens downloaden en dan via pc naar camera of ...?
Comment