Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D700

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    als je maar wist waar je mee bezig was.
    +1 :g
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadJazz Bekijk bericht
      Ik bedoel dat sommige CCs al ruis vertonen vanaf iso 400.

D50 naar D7000 of D300s blijft een relatief kleine stap; je zit met alle beperkingen van een kleine sensor en een trage lens 28-200. Laat je niet misleiden door alle gadgets die men in een camera steekt, de belangrijkste feature blijft de grootte van de sensor.

Voor een significant verschil in SD en ruis zet je ofwel de stap naar D700, ofwel schaf je lichtsterke lenzen aan zoals 17-55/2.8 en een goede portretlens, bv. 85/1.8. Een tussenstap naar D7000 of D300s is weggesmeten geld.
      IK persoonlijk vind dit allemaal nogal volgens de boekjes. Beter specs en hogere prijs is een must want anders kun je geen goede foto's maken?
      Die relatief kleine stap kan al genoeg zijn en trouwens, als je de resultaten ziet met die 2 toestellen van sommige mensen...
      Het is niet omdat je geen Porsche hebt dat je geen goede wagen hebt hé...
      Net zoals je geen model bent omdat ze een foto van je nemen!
      MAAR de D700 is een supertoestel zenne , maar ik vind zelf met geen gemakkelijke leercurve en iedere fout wordt onverbiddelijk afgestraft.
      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
      BE-Wommelgem
      .: 20D & D700 :.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        Beter specs en hogere prijs is een must want anders kun je geen goede foto's maken?
        Liever een mooie foto met een 'slechte' camera dan een slechte foto met een super camera. Door de ruis, kleurverandering ed kun je wel heen kijken, maar een slechte kompositie niet.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X