Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe beginnen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by CooMa
    Op zo'n spullen geldt er standaard 2 jaar Europese garantie...
    En dat ligt op Europees niveau vast (vraag me nu niet naar de wettekst...)
    Dit doet allemaal niet ter zake voor Joe, die vooraan, in zijn eerste post, (welkom, Joe ) vraagt om advies...
    Ik denk dat er voor +/- €500,-- mooie camera's te koop zijn.
    Zelf heb ik de Olympus C750, in die prijsklasse, maar kijk vooral ook eens op WWW.DFIP.NL, alwaar je prijzen kunt vergelijken, en zoeken.
    Succes Joe!
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Welkom, Joe! Eindelijk nog eens een nieuwkomer met een nick die je kan uitspreken

Met het bedrag dat je wil spenderen kan ik je de Canon A80 en de Nikon 4300 aanraden.
      Je kan ook overwegen een tweedehands toestel met meer mogelijkheden aan te schaffen.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Originally posted by Hombre
        Welkom, Joe! Eindelijk nog eens een nieuwkomer met een nick die je kan uitspreken

Met het bedrag dat je wil spenderen kan ik je de Canon A80 en de Nikon 4300 aanraden.
        Je kan ook overwegen een tweedehands toestel met meer mogelijkheden aan te schaffen.

Waarom spreekt er niemand over sony?

Comment

Toeval zeker?

Bij Sony moet je nog rekening houden met de (iets) duurdere Memory Sticks... Die zijn op dit moment ook nog niet in grotere capaciteiten te verkrijgen. Dat speelt bij een aantal mensen in het nadeel van Sony.
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
          X