Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe beginnen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe beginnen?

hallo digitale cameramensen,
    Als beginneling met een budget van om en bij de 499 Euro ben ik van plan me een digitale camera aan te schaffen. Na een bezoek aan de Fnac en daar vele prachtige hebbedingetjes gezien te hebben wist ik aan geen kanten meer wat nu goed of minder goed is. Ik heb daar wel gelezen dat sony en canon niet slecht zijn. Klopt dit? Weten jullie wat de voor en tegens zijn? Wat raden jullie me aan? Groeten Joe,

Wel euh,
    Als beginnend amateur dacht ik aan landschappen, fam & vrienden, vakantie enz,
    Ik heb nog geen ervaring met fotografie, behalve met wegwerptoestelletjes..

---------------------------------------------------------------------
    15/01/2004 2148

wat zijn de nadelen van Sony? P92,

Voor dat we dit kunnen beantwoorden, enkele wedervragen.

Wat wil je doen met het toestel? Landschappen, sport, portretten, macro, ...
    Wat is je kennis van fotografie? Zoek je een point&shoot (mikken en afdrukken) of wil je zelf alles kunnen instellen ...

BTW: Welkom op het forum...
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

BTW: de Fnac is geen goeie start om te gaan zoeken: veel en veel te duur!!!

Er zijn genoeg goede en goedkope adressen te vinden op het forum

En daarnaast: welkom en veel plezier hier...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Waarom is Fnac een slechte start?

Bij Fnac verlagen ze direct hun prijs met de beste prijs die je gevonden hebt (in België), en je krijgt er bovenop een jaar extra waarborg bij. In functie van beschikbaarheid krijg je tevens en vervangtoestel (geen DSLR) bij eventuele herstelling. Het is tevens een winkel waar je makkelijk veel kan uitproberen.