Re: D7000 of D300s
Wel danielsl ik geef je gelijk heb vorige keer ook een topic geopent" terug naar een D90",want ik was ook allesbehalve tevreden van de scherpte van de D7000...ik snap niet wat mensen steeds zeggen...ik heb met mijn D7000 toen meermaals foto's genomen en geprobeerd en ik was niet tevreden over de scherpte,ben ermee terug gegaan naar de zaak waar ik hem gekocht had en kreeg onmiddelijk een andere...spijtig genoeg hetzelfde resultaat...ik werd bijna zot en raakte stillaan in paniek...had ervoor een D80,450D en dan een D90 en was daar steeds tevreden van mooie scherpe foto's...dus met volle verwachting de D7000 gaan halen...spijtig genoeg was mijn verwachting een telleurstelling geworden....ik kreeg geen enkele deftige foto uit de D7000 met al mijn lenzen....als je dit dan meld op het forum krijg je algauw verwijten naar je hoofd van onkunde enz....daar ik al meer dan 10 jaar fotografie doe...weliswaar als hobby maar toch gedreven(30000 kliks op 2 jaar met mijn D90) is toch niet niks....dus ik heb toen de knoop doorgehakt en mijn D7000 terug weggedaan en terug naar een D90 gegaan....als je een 16-85VR erop zet moet ge inderdaad foto's bekomen die scherp genoeg zijn zonder nabewerking...dit is wel het geval met mijn D90 altijd mooi scherp...en ik vind die foto van die crop niet scherp zeker niet voor een 50mm1.8f lens...en mijn ogen zijn wel goed...ik ga de D7000 niet afbreken maar denk dat hij inderdaad meer nabewerking nodig heeft dan de vorige D-reeksen...
En @Wivo sorry maar de kitlens die WEL goed presteerde op de D90 is nu wel een pak minder op de D7000 ik heb hetzelf ervaart....nogmaals ik spreek uit eigen ervaring dus don't shoot me....

crop
Genomen met de D90+16-85VR
Scherp genoeg zeker....
Grtz
Templar
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl
Bekijk bericht
En @Wivo sorry maar de kitlens die WEL goed presteerde op de D90 is nu wel een pak minder op de D7000 ik heb hetzelf ervaart....nogmaals ik spreek uit eigen ervaring dus don't shoot me....

crop
Genomen met de D90+16-85VR
Scherp genoeg zeker....
Grtz
Templar
Comment