Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kantelbaar scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kantelbaar scherm

Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
    Meningen worden hier m.i. vaak te zwart/wit gesteld, en zoals fotografen weten : in werkelijkheid zijn er veel meer grijswaarden
    Een hele ware opmerking! Leven en laten leven is iets dat hier op het forum niet bij iedereen het motto is volgens mij. Ik ben hier nog heel nieuw, maar ik ben ook bij diverse andere fora lid en ik begrijp niet waarom hier zo'n vijandige sfeer is??? En dan bedoel ik niet alleen in dit topic, alhoewel ik een opmerking als "...en juist díe personen kramen dit soort onzin als hierboven uit." totaal overbodig vind.

Accepteer toch van elkaar dat niet iedereen dezelfde mening heeft! Ik heb zelf nog gewoon analoog gefotografeerd en dat ging prima. Tegenwoordig doe ik het digitaal en dat gaat ook prima. Het gaat soms wat anders en soms is anders positief en soms is anders wat negatief, maar is dat niet met alle veranderingen? Vroeger reden mensen met paard en wagen van A naar B, tegenwoordig doen ze dat met een auto. Dat is anders. `Je bent veel sneller op je bestemming, dat is positief. Er gebeuren nu veel meer ongelukken (logisch, want het is ook veel drukker op de weg) dat is negatief...'
    www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
    Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Als je keuze afhangt van een kantelbaar scherm en niet van de bediening denk ik niet dat een xD toestel voor U is.
      Ik denk persoonlijk dat er weinig mensen zijn die dat missen bij hun dslr.
      Trouwens ik zou begot niet weten wat ik met een kantelbaar scherm zou moeten doen ???

grts
      Sieg
      Niemand weet wanneer welke camera uitkomt of zelfs of die er komt lol tenzij canon het aankondigt. Ik kocht 2 dagen voordat de ipad2 uitkwam de eerste versie voor mijn zusje. Overal stond dat het pas in of na de zomer zou uitkomen. Goed, de uitpad die ik had gekocht was na 2 dagen voor 100-125 euro goedkoper te krijgen. Als ze nu zeggen dat de 7d mk2 uitkomt, zou niemand meer een 7d kopen voor deze prijs. Ikzelf wacht op de 5d3, een werknemer va canon ( helpdesk) zei dat hij denkt dat ie voorlopig niet uitkomt....we zullen zien

Sieg, een reden voor kantelbare scherm zou zijn als je niet al te fit bent. Ik mis die wel een enkele keer, zeker sinds ik een gebroken heup heb die door de slechte chirurgen mij al een tijdje beperkt in mijn beweging. Naast lichamelijke beperkingen, kun je ook gewoon wat luier zijn dan de gemiddelde man. In bepaalde situaties is het ook handig natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aras Bekijk bericht
        ..........Sieg, een reden voor kantelbare scherm zou zijn als je niet al te fit bent. Ik mis die wel een enkele keer, zeker sinds ik een gebroken heup heb die door de slechte chirurgen mij al een tijdje beperkt in mijn beweging. Naast lichamelijke beperkingen, kun je ook gewoon wat luier zijn dan de gemiddelde man. In bepaalde situaties is het ook handig natuurlijk.
        Jawel dat weet ik en daar heb ik al op geantwoord zie #13

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
        X