Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony A77

Meer pixels resulteert tot op zekere hoogte voor minder ruis, per pixel ga je meer ruis hebben maar dat is irrelevant, als je daarentegen 2 beelden van dezelfde grote gaat vergelijken ga je zien dat het toestel met meeste mp minste zichtbare ruis zal vertonen tot op zekere hoogte. Verwacht dat die hoogte voor de a77 tussen de 6 a 10000 ISO zal liggen of misschien wel tussen 10 en 20k. Max ISO waarde zou 102400 ISO zijn voor de A77 !
    Daarentegen verbetert ook de algemene beeldkwaliteit bij meer mp's.
    De 16mp sensor van sony is merkelijk beter dan de 14mp sensor en heel stuk beter dan de 12mp sensor, zo zal de 24mp sensor ook beter zijn dan de 16mp sensor.
    men spreekt van 65% meer detail toz van A55

EVF zou 3 milj dots tellen, dat komt ongeveer overeen met HD kwaliteit, tenminste als totaal scherm wordt gebruikt.

a65 zou opvolger van de a55 worden met zelfde sensor als a77

er wordt nog altijd volgehouden dat de a77 maar 1000$ zou kosten,!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      Eigenlijk snap ik niet goed waarom m'n niet enthousiast is over een "normale" zoomlens, lees: (bij benadering) equivalent aan een 24-70 of 28-80 op fullframe of kleinbeeld?
      Wat mij betreft gewoon omdat ik als allround meer ben met een 24-105 FF-equivalent.
      Ik heb dikwijls geen f/2.8 nodig.
      Een 16-80 is op dat vlak super vind ik: 24-120 in FF-termen, én beeldkwaliteit OK, en klein/licht.

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      Geef mij maar de VG van Sony. Alles staat daar netjes op zijn plaats, zelfs de positie van de ontspanknop t.o.v. de zoeker...
      Vind ik ook. Dan heb je bovendien ook de keuze tussen een lichte oplossing mee nemen, of een zwaardere met VG.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Iemand enig idee of dit toestel ook tethered shooting ondersteund?
        Beauty is in the eye of the beholder
        a77 en veel andere dingen, vooral goesting..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loukas Bekijk bericht
          Er is geen enkele reden om aan te nemen van niet...de A700 en hoger doen het ook dus...het zou HEEL straf zijn als ze dat zouden weglaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loukas Bekijk bericht
            ja, dat is voorzien.

G
            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Dat heb ik ook gehoord, Geert ...Zoals Portmixus al zei, het zou (erg) stom zijn als ze dit er zouden uit laten...
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Na de A77 komt er waarschijnlijk ook een full frame A99, klik
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

releasedatum is (alweer) verzet tot augustus.. begint een vervelend verhaal te worden op deze manier.. ook de 500mm f/4 is alweer vertraagd.. ik snap dat niet goed eigenlijk.. ik heb er verder totaal geen persoonlijk belang bij, maar dit begint toch wel behoorlijk dramatisch te worden met die a77, zeker, als je de leeftijd van de sony a700 in ogenschouw neemt..
                  EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100

Comment

Ach, als je ziet hoe goed deze camera gaat zijn, neem je de wachttijd er gewoon bij ...
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

releasedatum is (alweer) verzet tot augustus.. begint een vervelend verhaal te worden op deze manier.. ook de 500mm f/4 is alweer vertraagd.. ik snap dat niet goed eigenlijk
                      ..

't is nog maar een maand wachten, valt wel mee, mijn huidige A550 kan nog wel eventjes mee, zoveel haast heb ik niet.

De 500mm/F4, die gaat stukken van mensen kosten waardoor een beperkt aantal mensen deze lens kan kopen. Een 500mm F5.6 of zelfs 600mm F5.6 zou toch veel interessanter zijn, en betaalbaar.
                      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

mogelijk foto van de NEX7, echt of fake wie zal het zeggen ?

zou dus volgens de geruchten uitgerust zijn met 24mp sensor zoals de a77
                        foto toont toestel mogelijk met zeiss 24mm f 1,8 objectief
                        heeft hotshoe en ingebouwde zoeker
                        2 grote knoppen welke me eerder multifunctioneel lijken te zijn
                        pop-up flash

hopelijk kantelbaar scherm

zie http://www.sonyalpharumors.com/sr4-h...-of-the-nex-7/
                        Last edited by puerte; 15 juli 2011, 10:06.

Comment

Kunnen we het hier op de A77 houden ? Voorlopig schijnen beide '7'-klasse toestellen alleen de sensor te delen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                            Kunnen we het hier op de A77 houden ? Voorlopig schijnen beide '7'-klasse toestellen alleen de sensor te delen...
                            en OVF en beeldprocessor etc.., eigenlijk alles behalve de body en de prijs, de NEX

Comment

Eh, OVF ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                                Eh, OVF ?
                                moet EVF zijn uiteraard

Comment

Working...
                                X