Hallo, ben van plan om een nieuwe camera te kopen en zoals ik al aangaf in een vorige topic had ik graag foto en video gecombineerd in een toestel.
Nu, op aangeven van iemand hier op dit forum ben ik eens gaan kijken naar Sony en meer bepaald de A55 van dit merk.
Lijk me echt het toestel waar ik naar op zoek ben, enkel zijn er een paar dingen die me tegen houden om het te kopen.
Namelijk de te kleine body voor mijn grote handen en de te lichte batterij zijn voor mij de grootste struikel blokken.
Nu ben ik een beetje gaan zoeken op het internet en het vernomen dat de opvolger van de A55, namelijk de A77 er aan komt.
Wanneer dit juist zal gebeuren weet ik nog niet maar wel weet ik dat het een dijk van een toestel word.
Alle negatieve puntjes van de A55 (en dat waren er al niet zo veel) zouden zijn weggewerkt.
De camera zou 60% beter zijn dan de A55 dus dat beloofd.
Weet er hier iemand iets meer over dit toestel, wanneer het verwacht word, de prijs, welke lenzen enz..
Kijk er echt naar uit
Dit heb ik reeds gevonden op het net:
A77-Specifications
- APS-C 23.6 x 15.6 mm 24.4 Mp (Effective) Exmor CMOS sensor Backlit
- 16 fps
- ISO 100-204800
- 51 focus points (15 cross-type sensors)
- Micro Adjustment for Sony, Minolta and Konica Minolta Lenses
- AVC HD Video / 24 bits (like the Panasonic GH2)
- HDR
- Panorama mode
- GPS
- 3D
- New designed by Epson OLED Super EVF
- Able Tilt LCD Display
- Building and grip similar to the “Magnesium” Alpha 700
- The CF+SD+MS cards can be used in tandem
- Newly designed battery provides up to 1,000 shots.
- The body A77 has a street price of 899 Euros. ”
Weet natuurlijk niet wat we hier allemaal mogen van geloven.
Mvg Marc
Nu, op aangeven van iemand hier op dit forum ben ik eens gaan kijken naar Sony en meer bepaald de A55 van dit merk.
Lijk me echt het toestel waar ik naar op zoek ben, enkel zijn er een paar dingen die me tegen houden om het te kopen.
Namelijk de te kleine body voor mijn grote handen en de te lichte batterij zijn voor mij de grootste struikel blokken.
Nu ben ik een beetje gaan zoeken op het internet en het vernomen dat de opvolger van de A55, namelijk de A77 er aan komt.
Wanneer dit juist zal gebeuren weet ik nog niet maar wel weet ik dat het een dijk van een toestel word.
Alle negatieve puntjes van de A55 (en dat waren er al niet zo veel) zouden zijn weggewerkt.
De camera zou 60% beter zijn dan de A55 dus dat beloofd.
Weet er hier iemand iets meer over dit toestel, wanneer het verwacht word, de prijs, welke lenzen enz..
Kijk er echt naar uit
Dit heb ik reeds gevonden op het net:
A77-Specifications
- APS-C 23.6 x 15.6 mm 24.4 Mp (Effective) Exmor CMOS sensor Backlit
- 16 fps
- ISO 100-204800
- 51 focus points (15 cross-type sensors)
- Micro Adjustment for Sony, Minolta and Konica Minolta Lenses
- AVC HD Video / 24 bits (like the Panasonic GH2)
- HDR
- Panorama mode
- GPS
- 3D
- New designed by Epson OLED Super EVF
- Able Tilt LCD Display
- Building and grip similar to the “Magnesium” Alpha 700
- The CF+SD+MS cards can be used in tandem
- Newly designed battery provides up to 1,000 shots.
- The body A77 has a street price of 899 Euros. ”
Weet natuurlijk niet wat we hier allemaal mogen van geloven.
Mvg Marc
Comment