Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten op EOS 10D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wachten op EOS 10D

wacht momenteel al bijna 4 weken op mijn bestelde EOS 10D. De winkel zegt dat de distributeur niet kan leveren en die zegt op zijn beurt dat Canon ze ook niet kan leveren.

Is de vraag momenteel zo groot dat ze het niet kunnen bijbenen of zouden dit de eerste voortekenen zijn van een opvolger?

PAtrick

Originally posted by pelzen

wacht momenteel al bijna 4 weken op mijn bestelde EOS 10D. De winkel zegt dat de distributeur niet kan leveren en die zegt op zijn beurt dat Canon ze ook niet kan leveren.

Is de vraag momenteel zo groot dat ze het niet kunnen bijbenen of zouden dit de eerste voortekenen zijn van een opvolger?

PAtrick
    Hmmm... mijn schoonbroer bestelde vorige vrijdag een 10D bij TopFoto, en we gaan hem morgen halen. Hij ligt al klaar...

Anderzijds... het KAN zijn dat Ingo ze nog in stock had. Er zijn inderdaad een pak geruchten: "discontinued", "opvolger", "de voornaamste jaarbeurs komt eraan", ...

http://www.theafricabug.com

Comment

Waar heb je die besteld? Ik ben de mijne gisteren gaan afhalen bij Otto en ze zouden nu weer redelijk vlot te leveren moeten zijn...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Working...
      X