Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw fototoestel aankopen in Fnac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw fototoestel aankopen in Fnac

Bij Art en craft gaat er niets af van de prijs, tenzij je zoals hier boven ergens om 15.000 euro koopt. Ik had interesse in een D90 en 2 objectieven, alles samen 1500 euro en er ging nougabollen af, zelfs geen gratis UV filtertje van 20 euro of een lenspen.

Dan kan ik alleen maar fotorubens aanraden, goedkoper en een superdeskundige en vriendelijke uitleg. Willen alles opzij leggen tot je bezoek zodat je kan testen. Alles vrijblijvend, je mag de objectieven testen in de winkel. Houden rekening met wat je wensen zijn en denken mee, willen je nooit iets aansmeren.
    Wat mij betreft: toppers!

Comment

Ik heb pas geleden me een canon 7D gekocht bij Fnac. Grootste reden is dat je hun prijsgarantie kan cumuleren met hun ledenkorting.

Als ik een bewijsje had van een lagere prijs in een andere winkel, dan had ik het toestel aan deze prijs. Als extra kon ik dit nog eens cumuleren met de 15% korting die ze in punten aan leden terug gaven wegens hun 30e verjaardag op 30 juni.

De laagste prijs in België was dus niet Artencraft (voor de body), maar fnac. Met die 15% kon ik meteen een sandisk extreme 32GB kaartje betalen, en ik heb nu nog 40eur over.

Als je zelf genoeg de blogs volgt weet je vaak zelfs al evenveel of meer dan eender welke verkoper, op vlak van garantie haalt het allemaal geen zak uit, want het wordt toch allemaal opgestuurd naar Canon. Of Fnac of Artencraft dat nu doet is enkel maar een formaliteit.

Opgelet: die prijsgarantie geld enkel voor concurrerende winkel in een straat van 30km.
      kijk dus naar:
      PCH.be voor Fnac Brussel
      fotorubens.be voor Fnac A'pen
      Artencraft.be voor Fnac Gent
      (helaas geen fnac binnen de 30km van Turnhout)

Om die reden ging ik trouwens voor het kaartje richting Antwerpen, want fotorubens deed die aan 169eur ipv 229eur (fnac).

Comment

Beetje late reactie van je
        Met vr. groet,
        Paul

Comment

Kijk een op fotobooms, ook heerlijk voordelig en je kan er voor een redelijk bedrag uw camera voor vanalles verzekeren voor 3jaar ver... Vind ik ook leuk.
          In de fnac kostte dat drie keer zoveel... Als je dan toch in een gewone winkel koopt en je wil verzekeren, bespaar u de moeite om het overal te vragen, Mediamarkt is de enige die het doet, en de prijs ervoor valt goed mee ook...

Comment

internet geen service ? hoe kom je daar bij bv kamera express.nl is een internetwinkel maar ook een grote winkel zonder een discount te zijn één van de goedkoopste winkels en wel service hoor

Comment

Working...
            X