Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vind ik persoonlijk niet. De tekst is wazig en de structuur van het hout is helemaal weg. De planten rechtsboven zien er alvast net iets gedetailleerder uit. Buiten de funfactor ontgaat mij het doel van zo'n grote lens op zo'n klein toestel helemaal
Vind ik persoonlijk niet. De tekst is wazig en de structuur van het hout is helemaal weg. De planten rechtsboven zien er alvast net iets gedetailleerder uit. Buiten de funfactor ontgaat mij het doel van zo'n grote lens op zo'n klein toestel helemaal
op de 100% wel.
topfoto's ga je er absoluut niet mee maken, da zeg ik ook niet!
De Canon 300mm f4 L IS + Canon 2x teleconverter III geeft veel betere resultaten, maar dat is dan ook "maar" 600mm.
En dan hangt er ook een veel grotere camera aan de lens.
Eigenkijk is het dislay van de Pen 1 niet goed genoeg om scherp te stellen 230.000 pixels op mijn D200(240.000) kon ik ooit nooit goed zien of een foto echt scherp was. De mogelijk om in te zoomen tijdens handmatig scherpstellen gaat automatisch bij Zuiko's, maar ik heb de zoomfunktie tijdens scherpstellen nog niet ontdekt.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
kan je een nex wel vergelijken met een canon of nikon denk dat de verdeling van het gewicht ook niet ideaal is, maar die camera moet ook overweg kunnen met een 400mm denk ik , maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden
kan je een nex wel vergelijken met een canon of nikon denk dat de verdeling van het gewicht ook niet ideaal is, maar die camera moet ook overweg kunnen met een 400mm denk ik , maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden
De sensor is dezelfde grootte als in de Nikon APS-C toestellen (1,5 crop). Denk dat daar geen probleem zit.
"Overweg kunnen met een 400mm" ? Leg eens uit...Of bedoel je zoiets ...
joris begrijp je nu die tekst niet er staat toch duidelijk wat ik bedoel , er staat maar als het niet in hun gamma zit zullen ze het ook niet ideaal vinden , dus er word wel bedoeld de makers van de pen p1, he of wat dacht je
Comment