Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monocular

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• monocular

I ben van plan een monocular 8 x 32 crystal vue van ckc power te kopen in amerika om te kunnen aansluiten op mijn canon g5 waardoor ik een capaciteit heb van 1000 mm + in de klassieke reflex terminologie. hierdoor kan ik mijn hobby "vogelfotografie uitoefenen. wie kent een leverancier in de benelux die dit voert?

Ik ga héél binnenkort een bestelling plaatsen bij BugEyeDigital, als ik me niet vergis verkopen ze die daar ... misschien kunnen we zo transportkosten delen

Comment

Tony, ik ben wel in zo'n battery pack geinteresseerd. Ik zou dat dan wel mee willen bestellen. Weet me iets te zeggen als ge geinteresseerd bent.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Tony, ik had op die winkel ook reeds een adaptor en een telelensje op't oog. Ik wil gerust meedoen om de kosten te spreiden.
        (nu den dollar zwak staat )

Comment

@Tony, ik doe ook mee
          maar da wist ge al

Comment

Jullie zijn allemaal meer dan welkom ... met hoe meer we zijn hoe minder verzendingskosten we uiteindelijk moeten betalen per persoon

Maar eigenlijk ben ik hier een beetje nederbelg zijn topic aan het stelen, ik had al een topic gepost ivm BugEyeDigital ...
            http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=35721
            Misschien kunnen de kandidaten daar in zetten wat ze precies willen (liefst met bestelnr en zo, zodat ik geen verkeerde spulletjes aankoop )

Comment

Working...
            X