Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijen bestellen in Kuala Lumpur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterijen bestellen in Kuala Lumpur

Verleden week heb ik de stap gewaagd om enkel batterijen voor mijn camera te bestellen bij Sabah Oceanic...
    http://www.sabahoceanic.com/index.html
    Dit adres had ik van verschillende BDers die daar al batterijen besteld hadden.
    Het pakje is mooi aangekomen met FedEx Op enkele dagen tijd, ondanks de feestdagen.
    Stevig verpakt.

De batterijen zijn werkelijk zeer goed.
    Zo goed als de origine Canon of Sony batterijen.
    Maar met dit verschil dat ze maar één derde van de prijs kosten van hier.
    Dit is een hele opluchting, want batterijen voor digitale camera's en videocamera's zijn in de Benelux zéér duur.

Ik denk dat ik nu meer batterijen daar ga bestellen.
    In ieder geval BEDANKT BelgiumDigital members...
    Door jullie heb ik al veel centjes uitgespaart.

en zo heeft hij meer centjes om in andere dingen te investeren... .

Op de BP-511 scheelt het echter niet zoveel (en dan nog verzendingskosten...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Heb dan ook maar de link opgeslagen in mijn fav. Mic

Comment

Heb dan ook maar de link opgeslagen in mijn fav. Mic

Comment

Ja, maar voor mijn Canon S45 is dit wel een stuk goedkoper.
          Ik betaal 18,5 Euro per stuk voor de NB-2L batterij terwijl die hier in Duitsland 61,5 Euro kosten van Canon.
          Ook voor mijn videocam zijn de batterijen hier verschrikkelijk duur.
          Nu heb ik ze aan één derde van de prijs en ik merk juist dat het 2500 mAh zijn, dus een stuk krachtiger dan de originele van Sony.
          Ik heb al m'n oude sony batterijen nog, juist omdat ze zo peperduur waren, durfde ik de versleten batterijen niet weg te gooien.
          Alhoewel ik met mijn eerste batterij niet veel meer was.
          Door de jaren heen en van het veelvuldig opladen gingen deze maar tien minutjes meer mee.
          Nu gaan ze de vuilbak in. (sorry, ze gaan naar de eco toren recyclage, niet in de vuilbak natuurlijk)
          En mijn tweede bestelling is zojuist weer vertrokken richting Kuala Lumpur

Comment

Seems like one happy customer...
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Hallo Mic,

Ik heb ze nu al een aantal keren gebruikt en ben er dik tevreden mee, en het is nog zeer snel in huis ook, als ik ze hier bestel (VEEL duurder) moet ik er nog langer op wachten ook.

Ze staan ook in mijn favorieten .

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Originally posted by CooMa
                en zo heeft hij meer centjes om in andere dingen te investeren... .

Op de BP-511 scheelt het echter niet zoveel (en dan nog verzendingskosten...
                Niet veel schelen?
                Als ik mij niet vergis kost de bp-111 hier bij media markt 80€ dat is bijna het viervoudige of vergis ik mij?
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

[quote]Originally posted by Omega
                  Hallo Mic,

Ik heb ze nu al een aantal keren gebruikt en ben er dik tevreden mee, en het is nog zeer snel in huis ook, als ik ze hier bestel (VEEL duurder) moet ik er nog langer op wachten ook.

Ze staan ook in mijn favorieten .

[quote]

Ja, dat verbaasd me keer op keer.
                  Als je een Ridata uit Australië besteld, of gelijk nu batterijen uit Maleisië, dan heb je het op drie, vier dagen, zelfs nu bij de feestdagen.
                  En als je hier in een Belgische winkel iets besteld moet je vijf keer teruglopen en dan is het meestal nog verkeerd besteld.
                  Zo bestel ik nu mijn foto's in Ierland, mijn batterijen in Maleisië, mijn geheugenkaartjes in Australië... Nu heb ik een site gevonden in Zuid Afrika waar het brood zeker een halve euro goedkoper is...

Comment

Originally posted by mic
                    [Ja, dat verbaasd me keer op keer.
                    Als je een Ridata uit Australië besteld, of gelijk nu batterijen uit Maleisië, dan heb je het op drie, vier dagen, zelfs nu bij de feestdagen.
                    En als je hier in een Belgische winkel iets besteld moet je vijf keer teruglopen en dan is het meestal nog verkeerd besteld.
                    Zo bestel ik nu mijn foto's in Ierland, mijn batterijen in Maleisië, mijn geheugenkaartjes in Australië... Nu heb ik een site gevonden in Zuid Afrika waar het brood zeker een halve euro goedkoper is...

En met de huidige bewaarmiddelen mag dat zeker geen probleem zijn
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

@lazy charles. In vergelijking natuurlijk met de bp-511 zonder canonlogo. Die kun je vinden voor nen euro of 25 bij ons...
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by CooMa
                        @lazy charles. In vergelijking natuurlijk met de bp-511 zonder canonlogo. Die kun je vinden voor nen euro of 25 bij ons...
                        Die BP-511 kost daar 17,6 Euro.
                        Maar als je op andere batterijen kijkt, ligt het prijsverschil veel beter, vooral bij de videocam batterijen.

Comment

Thx 4 the link !
                          Hoe zit het met AA-accu's ?
                          Ik ken de prijzen voor de verschillende capaciteiten niet zo goed.
                          Zijn deze ook zo voordelig ?
                          Zou het de moeite zijn om daarvoor ginder te bestellen ?
                          Of in groep ??
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

Comment

Originally posted by Dama
                            Thx 4 the link !
                            Hoe zit het met AA-accu's ?
                            Ik ken de prijzen voor de verschillende capaciteiten niet zo goed.
                            Zijn deze ook zo voordelig ?
                            Zou het de moeite zijn om daarvoor ginder te bestellen ?
                            Of in groep ??
                            Die hebben ze ook natuurlijk van Sanyo.
                            Ze kosten daar voor de 2100 mAh 2,5 Euro per stuk,
                            dus voor vier is het 10 euro.
                            Ik heb er drie weken geleden bij Media markt (België) gekocht van GP voor 21,99 Euro per vier , ook 2100 mAh.
                            Dat is dus voor vier stuks 12 Euro minder....
                            Als je er genoeg besteld of nog andere batterijen bijbesteld heb je voordeel, want de portkosten zijn naar Europa 12 Euro, ongeacht hoeveel je besteld.
                            Maar het zijn vooral de speciale batterijen bv van Canon en Sony enz, die hier peperduur zijn en ginder in Maleisië spotgoedkoop zijn.
                            Dan is die 12 euro portkosten niets meer...

Comment

Sorry Mic, maar een kleine wijziging, porto is 12 dollar dat is in Euro's 9,53 (gunstige dollar koers he ), en alle beetjes helpen.

Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Working...
                              X