Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
.............
Trouwens, deze week kwam mijn LCW Fader ND Filter Mark II 77mm aan ... wauw ! Duur stukje glas en metaal, maar dat is dus echt een schitterend accessoire dat ik al veel eerder had moeten kopen !
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
Ter verduidelijking, ik heb al wat reflexen kunnen lenen maar nooit de mijne gehad. Dus ik weet de knoppen al wel staan.
Ik heb ook enkele boeken gelezen, cursus gevolgd en heb wat ervaring in videomontage en filmtechnieken. Wie weet maak ik straks betere beelden dan jij!
@ Bouk, zal z'n uitspraak niet kunnen waarmaken misschien? lol
Gefeliciteerd! Prachtige set. Nu nog een 1.4 50mm erbij
Heimwee naar uwen "canontijd" ???
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment