Oei wat is dat hierboven allemaal.Kan niet volgen.
@ Kevlar: jij beperkt het begrip "service" steeds tot de pannes en reparaties maar dat zie je te eng.
Een goede naservice is bijvoorbeeld je Nederlandse handleiding gratis toegestuurd krijgen van de Beukelaer terwijl ze best wisten dat ik mijn D100 in Duitsland gekocht had aan 1499 Euro (en ik was niet de enige),goede naservice is bijvoorbeeld ook dat De Beukelaer me voor 2 weken tot 3x opbelt op een namiddag om een softwareprobleem te verhelpen (kon capture 4 niet downloaden van hun site daar ik een fout had gemaakt bij het ingeven van mijn gegevens)....en zo kan ik nog wel voorbeelden geven.
Dat geeft me een goed gevoel en maakt ook deel uit van de naservice.
En nu ga een wandeling doen en wat fotookes trekken.Daar dient al dat dure materiaal voor.
@ Kevlar: jij beperkt het begrip "service" steeds tot de pannes en reparaties maar dat zie je te eng.
Een goede naservice is bijvoorbeeld je Nederlandse handleiding gratis toegestuurd krijgen van de Beukelaer terwijl ze best wisten dat ik mijn D100 in Duitsland gekocht had aan 1499 Euro (en ik was niet de enige),goede naservice is bijvoorbeeld ook dat De Beukelaer me voor 2 weken tot 3x opbelt op een namiddag om een softwareprobleem te verhelpen (kon capture 4 niet downloaden van hun site daar ik een fout had gemaakt bij het ingeven van mijn gegevens)....en zo kan ik nog wel voorbeelden geven.
Dat geeft me een goed gevoel en maakt ook deel uit van de naservice.
En nu ga een wandeling doen en wat fotookes trekken.Daar dient al dat dure materiaal voor.
Comment