Je hoort nooit meer over de middenformaat camera's als hasselblad en mamiya ,zijn die merken ook overgestapt naar digitaal en welke censor gebruiken die dan
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Digital middenformaat
Collapse
X
-
-
Re: Digital middenformaat
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtJe hoort nooit meer over de middenformaat camera's als hasselblad en mamiya ,zijn die merken ook overgestapt naar digitaal en welke censor gebruiken die dan
Of HIER eentje voor op je technische camera.
-
sensor van 36x48, grote sensor ,ik denk niet dat er hier veel zijn die zo een toestel hebben , ze zullen ook wel de concurentie voelen van de dslr en zeker de FF,zal waarschijnlijk wel mooie foto's maken en zal ook wel meer gebruikt zijn heel grote posters maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtja die zullen wel direct gevolgt hebben want anders konden ze niet meer bestaan , maar het is hier redlijk stil omtrent die toestellen , is normaal ook he als je die prijzen ziet tussen 12000 en 19000 euro
-m-Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtja die zullen wel direct gevolgt hebben want anders konden ze niet meer bestaan , maar het is hier redlijk stil omtrent die toestellen , is normaal ook he als je die prijzen ziet tussen 12000 en 19000 euro
Hier nog een en ander over de Leaf Volare en Cantare, in de tijd verdeeld door Scitex waar ik goed thuis was. KLIKhttp://www.epi-centre.com/reports/9906cs.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtdat doe ik ook al met kleinbeeld met de toptoestellen uit de jaren 70/80/90 bv de F4 en F90x,
maar met bv een mamiya dia's maken en dan skannen op je pc , dat moet ook een mooi beeld geven
Doe ik soms
-m-Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk berichtDat is ook een grote sensor, moet de pexels dan niet in evenredigheid zijnCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtrespectievelijk 31, 40, 50 en 60 megapixel lijkt mij toch ook net dat ietsje meer als de 21 van de Canon 1Ds Mark III en de 24,5 van de Nikon D3X...Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
Comment