Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DE absolute topfeature van de D700
Collapse
X
-
-
-
Re: DE absolute topfeature van de D700
1 je kan er foto's mee maken (zonder dat zou ik hem niet willen, dus TOPfeature)
2 De grote sensor (hoe groter hoe liever)
3 Mooiste design voor een reflexcamera tot dusver (wat een arm en een been kost zal op de kast staan, niet erin)The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht1 je kan er foto's mee maken (zonder dat zou ik hem niet willen, dus TOPfeature)
2 De grote sensor (hoe groter hoe liever)
3 Mooiste design voor een reflexcamera tot dusver (wat een arm en een been kost zal op de kast staan, niet erin)Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk berichtMet die 3 voorwaarden kom ik op een Leica s2 uitMijn objectieven zijn all round...
Comment
-
-
-
Pop up flits op een FX. Heb me wel verbaasd waarom Nikn dat heeft gedaan.
Hoe gebruiken jullie deze feature? Enkel als aansturing voor draadloos flitsen?
Zijn er mensen die deze ingebouwde flits vaak als hoofdflits gebruiken?
Comment
-
Heb hem al eens als hoofdflits gebruikt als ik de Sb900 niet bij had...werkt prima...wat je mag verwachten van een pop-up.
Gerbruik hem verder graag voor aansturing SB900 met CLS, dus bediening flits vanaf de camera.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtIk gebruik de pop-up voor aansturing en ook wel eens als invulflitsje in de zon.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Er is inderdaad niet één topfeature, er zijn er vele tesamen, in een betaalbaar pakket. En vooral: er is niet één groot negatief punt of mankement. Vooral dát maakt het een uitstekende camera en in mijn subjectieve ogen iets beter dan de concurrentie.
Tenzij je ontbreken van video een hekel punt vindt.
Alles is hier al gezegd, ik gebruik ook de pop-up om externe flitsers te triggeren. En ook het auto-iso systeem gebruik ik intensief.
Comment
-
-
Ik vind maar 1 ding slecht aan de D700, nl dat hij veel lawaai maakt bij het klakken.:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtIk vind maar 1 ding slecht aan de D700, nl dat hij veel lawaai maakt bij het klakken.
Hij klinkt alleszins gedempter dan mijn oude D80 van weleer.
Comment
-
Hij maakt bijvoorbeeld niet meer herrie als een 5D mkII...wel meer als een APS-C...maar dat komt dus door de grotere spiegel (als je van crop overstapt naar FF of met beiden werkt zal je het verschil wel (her)kennen denk ik (binnen dezelfde generaties).Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edwinus Bekijk berichtPop up flits op een FX. Heb me wel verbaasd waarom Nikn dat heeft gedaan.
Hoe gebruiken jullie deze feature? Enkel als aansturing voor draadloos flitsen?
Zijn er mensen die deze ingebouwde flits vaak als hoofdflits gebruiken?
Draadloze aansturing kan wel handig zijn met deze pop up.
Comment
Comment