Wat vinden jullie DE topfeature van de D700?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DE absolute topfeature van de D700
Collapse
X
-
-
Re: DE absolute topfeature van de D700
De kracht van de D700 is dat je een flink aantal topfeatures in 1 body kooptSony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spanjaart Bekijk berichtde kracht van de d700 is dat je een flink aantal topfeatures in 1 body koopt :dsome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edwinus Bekijk berichtWat vinden jullie DE topfeature van de D700?Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtDe pop-up flits als enige FX heeft die er één..
Comment
-
Tjah...eeuh...
wat een vraag...als het écht om een "top"feature gaat...de pop-up flits is wel uniek voor een FF...en inderdaad erg handig met CLS...
Ingebouwde GPS? (gebruik dat nooit, maar zit dat echt in een D700? Nooit tegengekomen namelijk)
AF-Systeem...erg goed...maar topfeature? Daarvoor kan je ook naar de D300s kijken...
Ik denk, voor mij, toch wel de combinatie van FF en 8 fps...ofwel de beste "(indoor) sport" camera voor een degelijk budget...ik zal dan ook niet blij zijn als een opvolger opeens zoveel MP's heeft dat dit ten koste gaat van snelheid.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edwinus Bekijk berichtWat vinden jullie DE topfeature van de D700?
In vele opzichten bijna de gelijke aan de D3 serie.
Comment
-
-
Eigenlijk de kwaliteit/prijs verhouding. Leunt zeer dicht aan tegen de top voor de helft van de prijs.
Ook het feit dat dit topic gestart wordt: zo komt hij nog eens in het forum. Zoooo weinig problemen zijn er mee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichtJe hebt amper nog een excuus om een D3 te kopen.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk berichtJe hebt amper nog een excuus om een D3 te kopen.ingebouwde grip met ferme batterij, twee CF kaarten met verschillende keuze van wegschrijven, filmfunctie enz.
Kortom nog steeds DE camera.
Kwaliteit/prijs verhouding van de D700 is inderdaad top.
Comment
Comment