Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand nog iets nodig van PIN ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Een paar dagen niet on-line geweest... Heb hier blijkbaar heel wat gemist.
    Ondertussen zijn ook de meeste vragen beantwoord door oa Visio en Mic.
    Ik heb zelf eerder CF en een X-Drive besteld bij PIN, met hele grote tevredenheid. Ik zou er anders niet terug gaan.
    Binnen de week is het zootje aan huis geleverd.

@ loco
    Voor CF is de verzendingskost iets van een 33AU$ = ca20EUR.
    Hoeveel bedragen de verzendkosten voor CF kaartjes ongeveer?
    @ODB
    Ik woon in Gavere (tussen Gent en Oudenaarde)

Ik ga mij waarschijnlijk ook een van de komende dagen bevoorraden. Van waar ben je ergens in Oost-vlaanderen? Ik woon in Temse.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Ha ha, ja oke, ik zit al een tijdje op BD, maar ik moet toegeven niet ALLE topics te lezen.. En deze keer was het echt waar de eerste keer dat ik PIN tegenkwam in een topic...

En nee MIC, niet iedereen heeft CF kaartjes van PIN !
      Ik zal dadelijk denk ik dan toch maar tot aanschaf van een xdrive overgaan ! ben benieuwd....

Edit :

Nou, ik heb de knoop maar eens doorgehakt... heb net de xdrive met 30gig besteld. Beetje met zwetende handjes dat wel, maar ja.. ik hoop er maar het beste van... En ik ga af op jullie bevindingen..
      Ik zal u wel berichten als ik alles binnen heb...

Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

@ loco
        Amai daar tank ik al reeds een halve bak diesel voor in mijn auto duur kaartje als je eentje koopt van 256 mb
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Voor de volledigheid, wil ik toch melden dat de bestelling vertrokken is.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Awèl Dama, proficiat met je bestelling
            De mijne is bijna klaar en staat op verzending. Ik wacht nog op een bevestiging van iemand die mee in de bestelling wil opgenomen worden. Indien er nog iemand mee op de kar wil springen moet hij snel zijn. Het kan nog. Begin volgende week vertrekt mijn bestellig definitief.

Loodgieterke je hebt gelijk dat je dit niet moet doen voor een kaartje va 256 mb waarop je 20 € verzendkosten moet betalen. Daarvoor bestaan andere adressen die jammer genoeg ook nog iets duurder zijn. Maar wanneer je 200 € kunt besparen dan is 20 € niet zo erg meer.
            loco

Comment

2 januari mijn xdrive 2 binnengekregen en ik moet zeggen... het werkt perfekt en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb... wat een balachelijk lage prijzen daar bij PIN... hihi.....
              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Proficiat ! Is echt een handig accessoire.
                Die Vasa z'n service is ook niet te doen !
                Gisterenavond mail ik hem om een informatie, 2 minuten later antwoord...
                Zonet mail ik hem terug... weer direct antwoord.
                Dat schept enorm vertrouwen !
                Originally posted by mauske
                2 januari mijn xdrive 2 binnengekregen en ik moet zeggen... het werkt perfekt en ben blij dat ik de knoop doorgehakt heb... wat een balachelijk lage prijzen daar bij PIN... hihi.....

www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

Comment

Dama, laat maar iets weten bij volgende bestelling - heb net mijn nieuwjaar gekregen.
                  Henk (Minolta something)

Comment

Hey schoonbroere... Wat een surprise...
                    Bestelling is jammer genoeg vanmorgen vanuit Melbourne vertrokken !
                    Originally posted by wikani
                    Dama, laat maar iets weten bij volgende bestelling - heb net mijn nieuwjaar gekregen.
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

jammer ...
                      Henk (Minolta something)

Comment

Originally posted by Loodgieterke
                        @ loco
                        Amai daar tank ik al reeds een halve bak diesel voor in mijn auto duur kaartje als je eentje koopt van 256 mb
                        Op de site lees ik iets heel anders :

INTERNATIONAL SHIPPING VIA DHL
                        From US$ 14 for CF Cards dependent on weight and Country of Destination.

Comment

Er staat "from", "vanaf" dus...
                          Denk dat het van de bestemming afhankelijk is.
                          Ik heb alvast 33AU$ betaald, voor mijn bestelling die vandaag geleverd werd.
                          Originally posted by tilde
                          Originally posted by Loodgieterke
                          @ loco
                          Op de site lees ik iets heel anders :

INTERNATIONAL SHIPPING VIA DHL
                          From US$ 14 for CF Cards dependent on weight and Country of Destination.

www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

Comment

wa is da eigelijk nen x-drive? ik vind nergens een uitleg wa da precies is
                            Nikon D90 + 16-85mm

Comment

Kijk eens op http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=36087&SearchTerms=,x-drive

Als je nog info wenst, roep je maar !
                              Originally posted by Canakris
                              wa is da eigelijk nen x-drive? ik vind nergens een uitleg wa da precies is
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

Comment

Working...
                              X