Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand nog iets nodig van PIN ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand nog iets nodig van PIN ?

Ik ga mijn nog wat van extra CF-geheugen voorzien.

Zijn er nog mensen (voor het gemak uit Oost-Vlaanderen) die ook iets nodig hebben van Vasa (PIN) ?
    Dat maakt alvast de verzendingskosten iets lichter
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Net iets te laat , ik heb een X-Drive pro bestelt, welke morgen zal gel. worden . Anders had he gerust je kaartje er mogen bijsteken...
    Canon met glas...

Comment

Pin wa is da ?
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Power in numbers: http://www.powerinnumbers.com.au

Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

zie http://www.powerinnumbers.com.au/

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor CF kaartjes ongeveer?

loco

Comment

Mijn vraag over PIN is, Is deze firma betrouwbaar ???
            Kan je met een gerust hard een xdrive bestellen daarzo ??

Enneuh, zijn de levertijden lekker snel of duurt het even ?? het moet tenslotte van de andere kant van de wereld komen !?
            Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Ik zie dat er een nieuw type xdrive is, de X's-Drive Pro vp 300.
              het enigste verschil is volgens mij de mogelijkheid om 'm als mp3 player te gebruiken en dat het nu mogelijk is om de inhoud van de harde schijf te bekijken.

Comment

Ik ga zo ver ni voor wat nog kost stap ik naar www.sdcard.be dat is bij wijze achter den hoek van de straat en zeer matriaal en goedkoop
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Ik heb de XDrive pro vandaag toegekregen. Kan inderdaad als mp3 player gebruikt worden. Deze laat nu ook toe van bestanden te copieren/deleten/listen op HD of media kaartje. Je kan uiteraard ook alle bestanden in 1 keer copieren zoals op de andere X-Drives. Het toestel is iets groter als de X-Drive 2.
                  Canon met glas...

Comment

@loodgieterke: waar vind jij die xdrives bij sdcard???
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

xdrives heeft bij niet denk ik maar waar ik het op bedoelde was cf kaartjes die haal ik er wel en die zijn zeer compatiebel
                      Originally posted by CooMa
                      @loodgieterke: waar vind jij die xdrives bij sdcard???

Comment

Originally posted by mauske
                        Mijn vraag over PIN is, Is deze firma betrouwbaar ???
                        Kan je met een gerust hard een xdrive bestellen daarzo ??

Enneuh, zijn de levertijden lekker snel of duurt het even ?? het moet tenslotte van de andere kant van de wereld komen !?

Mauske> met die vraag begin ik te twijfelen dat je al zolang op BD zit .. PIN is 100% te vertrouwen, een persoonlijke service, en ultrasnelle levering van down under .. reken op 3 tot 4 dagen met DHL. Ik heb er al heel regelmatig iets besteld .. mijn laatste bestelling is nu iets meer dan een half jaar geleden .. mijn Cinemadisk oftewel didgital data player. Ik ben heel tevreden over hun spul .. kwaliteit aan een bodemprijs!

Comment

Iedereen hier bij BD heeft toch z'n Cfkes van bij Pin??? of heb ik 't verkeerd???

Supergoede service en betrouwbaar en vlak bij de deur... Mijn laatste bestelling was op een dinsdagmorgen 2.0 uur en de levering op vrijdag morgen 10.30 uur. da's drie dagen... Als dat niet snel is vanuit Australië ???
                          Ik zal nooit ergens anders geheugenkaartjes kopen als bij PIN...

Comment

Nu heb je mij benieuwd gemaakt en ik ben zelf eens gaan kijken of sdcard xdrives verkoopt en inderdaad je hebt gelijk ik geloof dat ik hem ooit heb horen zeggen dat hij deze niet wenst ik te kopen wanwege de problemen. Maar voor zijn vaste klanten leent hij tegen een kleine vergoeding een Archos Jukebox uit. Een klein handig toestel met scherm waar een kleine 20 GB aan plaatjes op kunnen. Maar ik weet nu niet of hij die nog reeds verkoopt

Comment

Ik ga mij waarschijnlijk ook een van de komende dagen bevoorraden. Van waar ben je ergens in Oost-vlaanderen? Ik woon in Temse.
                              Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Working...
                              X