Halo, ik ben bram.
Student vormgeving en vanaf het 2de semester heb ik ook een paar vakken ivm fotografie.
Daarom dat ik een DSLR wil kopen om het zelf thuis ook wat te proberen.
Mijn richting concentreerd zich vooral op reclame, websites, drukwerk,...
Niet kunst fzo.
Ik twijfel tussen:
Olympus E-450
Canon EOS 1000D
Sony A230
Sony A290
Welke van de 4 is best?
Ik ben zelf geneigd om de A290 te nemen omdat die er op papier het best uit ziet en omdat hij Image Stabelization heeft in de body zelf.
De olympus is redelijk goedkoop
En van Canon hoor ik dat het de beste zijn.
Wat denken jullie?
Of hebben jullie nog andere suggesties?
Oh, btw: het mag niet zo veel kosten. Ik ben van plan om na mijn huidige studie nog een studie fotografie te doen en dan zal ik waarschijnlijk een nieuw toestel kopen dus dit toestel zal ik maar een 2 tal jaar gebruiken.
Het zou wel tof zijn dat ik mijn lenzen en accesoires zou kunnen gebruiken bij mijn ander ook.
Student vormgeving en vanaf het 2de semester heb ik ook een paar vakken ivm fotografie.
Daarom dat ik een DSLR wil kopen om het zelf thuis ook wat te proberen.
Mijn richting concentreerd zich vooral op reclame, websites, drukwerk,...
Niet kunst fzo.
Ik twijfel tussen:
Olympus E-450
Canon EOS 1000D
Sony A230
Sony A290
Welke van de 4 is best?
Ik ben zelf geneigd om de A290 te nemen omdat die er op papier het best uit ziet en omdat hij Image Stabelization heeft in de body zelf.
De olympus is redelijk goedkoop
En van Canon hoor ik dat het de beste zijn.
Wat denken jullie?
Of hebben jullie nog andere suggesties?
Oh, btw: het mag niet zo veel kosten. Ik ben van plan om na mijn huidige studie nog een studie fotografie te doen en dan zal ik waarschijnlijk een nieuw toestel kopen dus dit toestel zal ik maar een 2 tal jaar gebruiken.
Het zou wel tof zijn dat ik mijn lenzen en accesoires zou kunnen gebruiken bij mijn ander ook.
Comment