Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A580

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sony A580

    Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Dat moet je in elk geval vermijden om eens a700 grondig te proberen .
    Ik ken er maar heel weinig die deze ooit gehad hebben en daarna nog terug naar een 5-reeks willen...
    Hehe, ik kan geloven dat het een toptoestel is Ik bedoel dat ik niet happig ben om 2de hands te kopen.

    Anders had ik jouw a700 wel over gekocht
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #32
      Re: Sony A580

      De mijne blijft bij mij hoor .

      Nee, serieus; ik snap best dat je liever nieuw koopt, maar aan een toestel dat fatsoenlijk behandeld geweest is en slechts een paar tienduizend clicks heeft, kan je net zo goed jaren plezier beleven als aan een nieuw.
      En staat en werking van een toestel kan je heel goed vooraf nakijken.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #33
        Re: Sony A580

        Ik moet hem nog lezen, maar hier is nog een revieuw: http://www.photoclubalpha.com/2010/1...hree-way-view/

        En ik weet niet als DEZE al gekend is?


        De grip die op mijn a300 staat past niet onder de a580 zeker?

        En heeft iemand die website waar je courante 2de handsprijzen (van alpha materiaal) kan vinden?
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #34
          Re: Sony A580

          Nee, dat is de VG-B30AM, de A580 gebruikt de VG-B50AM...

          Die site heeft K-2 hier al eens gepost denk ik, dat is nog al eens gevraagd .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #35
            Re: Sony A580

            Spijtig... Omdat ik zag dat beide alphas dezelfde batterij gebruiken ( NP-FM500H), nu dan kan ik wel mn reservebatterijen houden.

            En doel je met de site op dyxum? Ik ben namelijk op zoek naar een andere Toch bedankt!!
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

            Comment


            • #36
              Re: Sony A580

              Da's het probleem, ik weet niet welke het precies is ...ik denk niet dat het Dyxum was.
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment


              • #37
                Re: Sony A580

                We zullen in volle spanning moeten wachten tot K-2 er is
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #38
                  Re: Sony A580

                  Oei... Ik hoop maar dat het in spanning zitten wachten beloond kan worden, want ik ben niet helemaal zeker over welke site(s) het nu gaat.

                  Hoelang is het geleden dat het daarover ging ?

                  Voor recente tweedehandsprijzen kijk ik tegenwoordig gewoonlijk op Ebay bij "afgelopen" aanbiedingen.

                  De sites die tot een paar jaar geleden wel up-to-date werden gehouden zijn de volgende, maar of je daar nu nog iets mee bent ?
                  http://www.gustavjensen.com/blog/ind...=minoltalenses
                  http://worldexclusiveminoltaclub.com/gear/ebay.htm
                  En er was er nog eentje (http://maxxumeyes.com/) die ondertussen niet meer beschikbaar is...

                  Mocht het over iets anders gaan, laat dan maar weten. Dan ga ik nog eens graven in mijn geheugen en hoop dat het me niet in de steek laat .
                  "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                  Comment


                  • #39
                    Re: Sony A580

                    Ouwe mens aan het worden K-2!!

                    Ik zal de sites eens bekijken Bedankt! Ik was eens aan het rondkijken naar wat info voor de a580, maar ondertussen ben ik toch al 75% zeker dat ik ga overstappen...

                    Dat zit er echt een topding uit Hopelijk zakt de prijs binnenkort nog wat
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

                    Comment


                    • #40
                      Re: Sony A580

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                      En heeft iemand die website waar je courante 2de handsprijzen (van alpha materiaal) kan vinden?
                      Ik vermoed dat het de site van Kurt Munger is... wel enkel prijzen van lenzen en flitsers.

                      Objecten volgen op eBay is inderdaad ook handig
                      Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

                      Comment


                      • #41
                        Re: Sony A580

                        Ik denk dat het inderdaad die van Munger was, ik dacht dat de bodies er ook opstonden. Spijtig genoeg niet

                        Anyhow, ik heb mn a300 te koop gezet.. Ik zie wel wel biedingen ik binnen krijg
                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

                        Comment


                        • #42
                          Re: Sony A580

                          Wat de waarde van een a300 betreft, kan je het beste gewoon rekening houden met wat a290/390 nu kosten in de Benelux. Een Amerikaanse of zelfs Duitse site gaat je daarbij minder helpen dan je hoopt .
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                          Comment


                          • #43
                            Re: Sony A580

                            Daar heb je wel gelijk in

                            Als ik zo de prijzen van de a290 of a390 zie zou ik wel heel tevreden zijn met een €400...
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

                            Comment


                            • #44
                              Re: Sony A580

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                              Als ik zo de prijzen van de a290 of a390 zie zou ik wel heel tevreden zijn met een €400...
                              ik denk dat dit zeer optimistisch is, maar succes
                              Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

                              Comment


                              • #45
                                Re: Sony A580

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk bericht
                                ik denk dat dit zeer optimistisch is, maar succes
                                Vandaar dat ik ook zeg dat ik zéér tevreden zou zijn Ik vrees niet dat ik deze prijs zal krijgen.

                                Ondertussen toch al wat interesse, we zien wel.

                                edit: ik verkoop eigenlijk wel niet echt mn body, ook een grip en 3 geheugenkaartjes (aangezien de a580 met SD werkt, ben ik niet veel met mn CF )
                                Last edited by Nick-; 24 december 2010, 15:33.
                                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                                500px

                                Comment

                                Working...
                                X