Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart en PCMCIA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geheugenkaart en PCMCIA

    Hi,

    Heb onlangs een PCMCIA module voor geheugenkaartjes gekocht. Kan je er een kaartje in en uit halen als je laptop op staat? Nergens vind ik er info over. Op mijn DVD lezer kan ik ook via zo'n module kaartjes inlezen en een "diashow" op de tv bekijken. In de handleiding van het toestel staat nergens iets van beschreven. Weet wel dat Canon in de manual van mijn S10 schrijft dat je de camera eerst moet afzetten.

    Who knows...

    Ron
    Ron
    D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

  • #2
    Ik zal effe die topic naar boven halen er zijn mensen die dat gebruiken dan kun je een mailke sturen
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      De camera uitzetten voor je er een geheugenkaart uit trekt is geen gek idee.
      Eenmaal in de pcmcia module kan je de kaart zonder problemen in je laptop prikken, ook als deze al aanstaat.
      Verwijderen uit de laptop terwijl hij nog aanstaat kan ook, maar dan moet je wel de "hardware veilig verwijderen" routine even uitvoeren, deze staat meestal rechts onderin je taakbalk.

      Je DVD speler zou ik zo snel even niet weten.
      Daar heb ik geen ervaring mee.
      Canon EOS450D

      Comment


      • #4
        In principe kan je je kaart zonder je computer aan of uit te zetten uit het slot trekken. De procedure veilg hardware verwijderen moet je in de meeste gevallen niet meer gebruiken, tenzij je net data op je kaart aan het zetten bent of omgekeerd.
        Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
        Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

        Comment


        • #5
          Thanks boys de waarheid zit hem in de details.

          Ron
          Ron
          D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

          Comment

          Working...
          X