Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En maar wachten en maar wachten....op mijn camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Heb mijne vandaag gehaald bij Top-foto,woensdag besteld alleen jammer dat ik nog op mijn flits 420EX moet wachten komt pas volgendjaar binnen,klinkt nog heel lang ook .
    Kan al één ding zeggen WAW,eindelijk terug eens echt fotograferen.
    Een derde digital een goede digital .
    Nu nog een groothoek- en een tele(zoom) objectief.

Comment

Vraag eens bij http://www.koopdigitaal.nl/ daar hadden ze hem voor een week terug nog op voorraad.

mvg. drh
      Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Thans 300D met kitlens en 256 Mb CF aan 1155 euro weer "sofort lieferbar" bij AC-Foto, voor eventuele gegadigden.

Ludovic
        EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
        BD0118BE

Comment

In Keulen in een winkel onder de Dom liggen ze in de etalage (in kit)
          Prijs 947 euro
          Heb ik een kleine maand geleden al gemeld in een ander topic met het webadres van de winkel erbij. Weet dit nu zelf niet meer, maar je kan zoeken in het archief....

Comment

Sprak dinsdag in een fotospeciaalzaak te Rotterdam een verkoper, die had ook wat leverings problemen met Canon. Wat dat wist ie ook niet. Misschien zijn ze daar aan het balansen (met de hand )
            Visit my website

Comment

Originally posted by Sonyke
              Prijs 947 euro
              Heb ik een kleine maand geleden al gemeld in een ander topic met het webadres van de winkel erbij. Weet dit nu zelf niet meer, maar je kan zoeken in het archief....
              Bedankt sonyke het ging over volgende zaak http://www.foto-lambertin.de/

mir

De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Originally posted by Sonyke
                Prijs 947 euro

Comment

hoop doet leven , de mijne wordt verwacht de tweede
                  week van Januari (2004! ) Bestelling geplaatst in
                  November bij top-foto Hoop dat het waar is...

Comment

de mijne wordt verwacht de tweede week van Januari
                    Je hebt nu toch tenminste de handleiding al
                    Mark (300D)

Comment

Over twee weken heb ik er eentje kunnen kopen voor 1150 euroke's maar er was daar ook maar 1 tje hé maar ik moest nu gene hebben dat zul je altijd zien hé
                      Originally posted by mir
                      Het begint zwaar door te wegen.
                      In september mijn G2 verkocht,met het oog op snel een 300D+kitlens te hebben.
                      Levering is terug opgeschoven naar 31/12 nu.En is €50 duurder geworden (al dan niet van toepassing voor mij).

Heb al op andere site's gekeken maar die is gewoon nergens binnen he.

Bij de gewone fotozaak misschien maar daar is hij dan weer €250 duurder

Mocht iemand toch ergens een 300D in stock voor een deftige prijs gezien hebben laat het maar weten.

mir
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Ik ben zaterdag in Dusseldorf geweest, in een grootwarenhuis daar lagen er nog in de viterine.
                        Prijs weet ik niet meer, het waren trouwens kits.

Comment

Originally posted by Dirkd
                          Ik ben zaterdag in Dusseldorf geweest, in een grootwarenhuis daar lagen er nog in de viterine.
                          Prijs weet ik niet meer, het waren trouwens kits.
                          Camera zou binnen 14 dagen binnen komen bij leverancier.Maar dat was ook al zo over 14 dagen en ook daarvooor....

Komt wel goed,en anders als de 10D eerder binnen is,misschien nog bestelling laten wijzigen...

mir

Comment

Working...
                          X