Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D duits handleiding ruilen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10D duits handleiding ruilen?

ik heb sinds gisteren dus mijn 10D ontvangen van topfoto maar alle manuals/cd's zijn in duits. heb dit nog niet geopend. weet iemand of Canon dit zou omruilen voor nederlandse/engelse handleiding/soft en zoja, hoe ik dit kan regelen?

heb de verpakking nog niet geopend, dus weet ook niet of de software allemaan duitstalig is (elements2 ?).

thx
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Wat de software betreft, weet ik het eigenlijk niet. Goeie vraag.

De manual kan je volgens mij niet ruilen, maar kopen bij een officiële dealer. Maar je kan natuurlijk altijd proberen bij Canon zelf of je geen NL kan krijgen zonder extra kosten. Engels is trouwens beschikbaar als pdf download.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

De software is engelstalig

Veel plezier met je nieuwe aankoop

Groetjes tibo
      Canon EOS 10D + BG-ED3 / Sigma 50-500 APO RF ~ Sigma EF-500 DG ST ~ Tokina 28-70 ATX PRO SV

Comment

Originally posted by lapino
        ik heb sinds gisteren dus mijn 10D ontvangen van topfoto maar alle manuals/cd's zijn in duits. heb dit nog niet geopend. weet iemand of Canon dit zou omruilen voor nederlandse/engelse handleiding/soft en zoja, hoe ik dit kan regelen?

heb de verpakking nog niet geopend, dus weet ook niet of de software allemaan duitstalig is (elements2 ?).

thx
        Gewoon 25,- Euro storten op rekeningnummer 001-1155802-26 en het betalingsbewijs samen met het aanvraag formulier handleiding faxen naar Canon 02-722.07.41 of per post sturen naar

Canon Belgium nv
        Bessenveldstraat 7
        1831 Diegem

en u krijgt het per omgaande toegestuurd.

En dan heeft u nog steeds een enorm prijsvoordeel want de going prijs bij de belgische internetzaken ligt tussen de 1498 - 1549 Euro
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

sturen ze dan enkel een manual op in gevraagde taal of ook alle software (elements2 + canon image software)?
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Originally posted by lapino
            sturen ze dan enkel een manual op in gevraagde taal of ook alle software (elements2 + canon image software)?
            Canon EOS 10D Manual Kits verkrijgbaar in het Nederlands, Frans, Engels, Duits, Spaans, Italiaans en Turks

Inhoud van het pakket is :

EWS Agreement
            CIG Promo Leaflet
            CD1: EOS Digital Camera Solutions Disk V5(EFS)
            EOS 10D Quick Operation Guide
            EOS 10D Instruction Manual
            CD2: Adobe Photoshop Elements 2.0
            Software Instructions EOS Digital Solution Disk Version 5
            CIG Country List

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Als Topfoto echt zo goed is, zouden ze een voorbeeld kunnen nemen aan Topvision. Die verkopen de Canon toestellen ook met Duitse handleiding, maar als je het vraagt, sturen ze je de Nederlandstalige handleiding (kit) GRATIS na! Ik spreek uit eigen ervaring!
              Zeg dat maar eens aan meneer Ingo Albert

Comment

Working...
              X