Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen als je CF het niet meer doet???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Hey, het is bijna kerst... maar zelfs Sandisk zal niet zo gek zijn. Zal ze in ieder geval eens berichten met dit uitzonderlijke verhaal. Wie weet krijgen we nog wel antwoord van deze gigant in geheugen kaarten.
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Triker
      Hey, het is bijna kerst... maar zelfs Sandisk zal niet zo gek zijn. Zal ze in ieder geval eens berichten met dit uitzonderlijke verhaal. Wie weet krijgen we nog wel antwoord van deze gigant in geheugen kaarten.
      Triker, ik ben echt benieuwd of ze reageren, je weet maar nooit.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #33
        En opnieuw formateren helpt ook niet?
        Wel vervelend voor Sandisk nu moeten ze in de gebruiksaanwijzing zetten: Niet in de Magnetron.

        Comment


        • #34
          Eigenlijk is het wel zonde, hebben wij hier in Nederland maar 1 dom persoon en juist die geven ze een Sandiskkaartje dus lijkt het mij het niet nodig dat Sandisk dergelijke waarschuwingen op de CF kaartjes zetten die bestemd zijn voor Nederland weet niet of dit ook voor Belgie nodig is
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #35
            Originally posted by davidkoorn
            ............., maar als men goed kijkt bij de pootjes aan de rechterkant van het linker ICtje ziet men dat die pootjes anders bruin zijn dan alle anderen. Ergo, daarom deed ie het al niet meer. De microgolf was slechts een wanhopige poging om het kaartje te reanimeren.

            Groetjes,
            David
            Daarom deed ie het al niet meer En jij dacht ohhhh ff in de magnetron, lekker chippies heaten

            mvg,
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

            Comment


            • #36
              Originally posted by NoName
              Eigenlijk is het wel zonde, hebben wij hier in Nederland maar 1 dom persoon en juist die geven ze een Sandiskkaartje dus lijkt het mij het niet nodig dat Sandisk dergelijke waarschuwingen op de CF kaartjes zetten die bestemd zijn voor Nederland weet niet of dit ook voor Belgie nodig is
              Ik dernk niet dat het voor België nodig is. Als het wel nodig zou zijn zijn ze wel zo verstandig van dat niet aan de grote klok te hangen
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Lazy Charles
                Originally posted by NoName
                Eigenlijk is het wel zonde, hebben wij hier in Nederland maar 1 dom persoon en juist die geven ze een Sandiskkaartje dus lijkt het mij het niet nodig dat Sandisk dergelijke waarschuwingen op de CF kaartjes zetten die bestemd zijn voor Nederland weet niet of dit ook voor Belgie nodig is
                Ik dernk niet dat het voor België nodig is. Als het wel nodig zou zijn zijn ze wel zo verstandig van dat niet aan de grote klok te hangen
                Ik weet het niet, als ik zo naar de schrijfwijze kijk
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #38
                  Misschien kun je hier ook ff laten weten welke instellingen je hebt gebruikt in die magnetron, mij lukt het dus niet.

                  Groetjes, JantjeB.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #39
                    Volgens mij was de kaart al in 2 seconden gaar
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #40
                      Dit doet me denken aan iemand die op vakantie water wilde koken maar niet onmiddelijk een pot vond. Ik zeg al lachend: 'neem die glazen pot die daar staat dan zie je sneller dat het kookt' Ik stap buiten op het terras en let niet meer op wat er allemaal in keuken aan het gebeuren is. 5 min later een geweldige knal en gesis, rara, wat is er gebeurd? Ik vertel er nog bij dat het om een elektrisch fornuis ging.
                      Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                      Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                      Comment

                      Working...
                      X