Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D : kan ISO niet veranderen??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10D : kan ISO niet veranderen??

als ik de camera in P, Tv, Av of M mode zet, dan zou ik toch de ISO waarde moeten kunnen veranderen door bovenaan de camera op DRIVE-ISO te duwen en dan met het grote draaiwiel achteraan de camera te kiezen welke ISO ik wil

maar als ik dit probeer, dan blijft ISO altijd op 100 staan. de dial bovenaan de camera (vlak achter de shutter) verandert in die mode wél de DRIVE, maar wat doe ik dan verkeerd dat ik de iso niet kan veranderen?

die draaiknop achteraan is zeker niet kapot want in de menu's werkt die wél.
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

al gevonden...silly me (dat knopje aan draaiknop stond op off)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

menu keuze van de draaiknop staat volgens mij verkeerd.
      als uit staat werkt het wiel wel in het menu, maar werkt niet met diafragma iso en af-wb.
      meer kan ik niet bedenken .

ik hoop dat je er uit komt, moet een kleinig heidje zijn.
      Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

ik was telaat/langzaam met typen
        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

LOL ja dat zijn dingen die gebeuren he .

Ik zet die eigenlijk nooit af want die draaiknop is voor mij een van de beste zaken die je maar kan vinden op een camera. Ik zou geen camera zonder meer willen zo snel en eenvoudig is dat. Maar tja ik kan mij wel inbeelden dat je als hij op een tripod staat en je met handschoenen aan je instellingen aan het zetten bent dat eenmaal alles goed staat je deze op off zet want je zou er wel eens per ongeluk tegen kunnen komen he.

Comment

Working...
          X