Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hé, bedankt voor de reacties... jammergenoeg vind ik nergens wat ik echt wil... die fuji s7000 is zowel mooi als goed. dit toestel spreekt mij enorm aan.
ook de sony f717 vind ik een zeer goede koop, maar vind het een nogal onhandig toestel?
hoeveel mag je ongeveer verwachten dat de nieuwprijs meer is dan de tweedehands??,
greetz rigor
(s602zoom - pentax *ist Ds - wa glaswerk)===> alles gestolen in barcelona
nu vervangen door sony a100 met 18-70 en 70-300 kitlenzen
Je moet niet verwachten dat je de S7000 al tweedehands vindt, je kunt hem hier nog maar net krijgen (ikzelf heb mijn eerste vorige week in Oostenrijk gezien...).
Als je het model goed vindt, maar het aantal pixels is een beetje minder belangrijk, dan kun je nog altijd op zoek naar een tweedehands S602Z (of zelf nog een 6900Z, de vorige voorganger)... De 602 moet je kunnen krijgen voor €500 (en minder??)
mmm, jammer... nu ja, nog even sparen... en dan zie ik het wel. zijn er nog andere aanraders voor wat ik ongeveer zoek (gelijkaardig de s7000 (minimum 3MP)
greetz rigor
(s602zoom - pentax *ist Ds - wa glaswerk)===> alles gestolen in barcelona
nu vervangen door sony a100 met 18-70 en 70-300 kitlenzen
Comment