Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7000 of Nikkor AF-S 24-70mm F 2.8 G ED

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D7000 of Nikkor AF-S 24-70mm F 2.8 G ED of Sigma 28-70mm EX DG F: 2.8 Nikon AF

Oorspronkelijk geplaatst door venerea Bekijk bericht
    Reden?
    Toplens voor wat betreft IQ...kost je nieuw een kleine 300 euro.
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Re: D7000 of Nikkor AF-S 24-70mm F 2.8 G ED

Het idee van de lens wordt ook ondersteunt met het achterliggend idee om wanneer de D700 vervangen wordt, en de prijs van de D700 fors naar beneden gaat, ik misschien dan overstap kan maken van body. Met die 24-70mm heb ik meteen dan ook een FF compatibele lens.
      Ik zou er niet teveel op rekenen dat de D700 "fors" in prijs gaat dalen nog hoor. Tweedehands wel uiteraard, maar nieuw zal hij niet heel veel lager gaan dan dat hij nu zit...winkels maken gewoon tijdelijk de stock op. Vaker zie je dat de camera dan gewoon een tijdje bijna niet meer te krijgen is in plaats van dat er nog heel veel winkeliers zitten met veel stock waar ze vanaf moeten.
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Re: D7000 of Nikkor AF-S 24-70mm F 2.8 G ED

Hoe was het ook alweer? "A lens is forever" of was het "Diamonds are forever"?

Ik weet het nog niet goed. De ene dag geniet de lens mijn voorkeur, de andere dag de D7000.
        Enkel een 18-200 hebben om op die body te plaatsen: zonder meer zonde van het geld dan...

Als ik jou was :
        * D50 tweedehands ipv D40 (dat zal ook al helpen).
        * Tamron 28-75/2.8
        * 50/1.8 prime
        Dan ga je normaal gezien merken dat je foto's er toch wel anders uit zullen zien.

Je kan de 18-200 nog altijd houden voor het stukje breedhoek en tele als je daar nu nog geen geld aan wil geven.

Succes !
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
        X