Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hét boek over fotografie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

@ Erik : denk dat ik het weet, was het niet Hollanddigital ?
    Ik ga je boek zeker aanschaffen. Heb er bij Cyrox al eens in gekeken en was echt de moeite waard. Goede tip voor onder de kerstboom...
    Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Originally posted by Erik Mansvelders

@marijke (en anderen): Kom naar een SD oid en breng je boek mee. Als je wilt, dan zal ik graag de waarde van je exemplaar verminderen door er een persoonlijke krabbel in te zetten
      Waarde verminderen???? jamaar...
      neenee, een gesigneerd boek is altijd meer waard.
      en in het mijne staat niet alleen op de tweede pagina een bijschrift en handtekening van de auteur, maar ook achteraan staat vermeld dat 't om een special edition gaat... (Originele tekening van de schrijver)

Ik heb 't eens per opbod willen verkopen...( toen ik een nieuwe wagen nodig had...) maar ze boden toen maar 36500 Euro, wat idd veel te weinig is... Dus als er toevallig mensen zijn die een... tja...

Comment

Eric, ik heb je boek vandaag aangeschaft en helaas de volle mep betaald , maar dat mag de pret niet drukken.Het is hier in Nederland ooit 3 weken in de aanbieding geweest voor 39.50 Euro, maar nu is het gewoon 49.50 Euro. Mensen in Belgie hadden massel met de prijs. Voor mij is het meest belangrijke diagfragma - belichtingstijden etc. Photoshop of met PSP werken daar ben ik al wat jaartjes mee bezig. En hoe of wat met de pc en de digitale camera dat sla ik over van het boek. Is niet hooghartig bedoeld, maar die materie is mij niet onbekend .
        Ik zou het zeker leuk vinden als het boek door jou getekend was, maar ja ik woon nogal in een "uithoek" van Nederland, ik hoor bij de wijzen van het Oosten .
        Niet lachen, ik weet niet wat oid betekend SD, ik denk dat hiermee Shoot Day bedoeld wordt?
        Mic eerst maak je me "jaloers" dat je een bijzonder getekend exemplaar hebt en nu laat je zien dat Eric nog iets extra's heeft toegevoegd aan je boek.Een prachtige cartoon, uniek boek intussen, maar ik bied niet Het is wel heel leuk!
        Ik ga de komende tijd maar eens even bikkelen met het boek.
        Groet,Marijke/Orange

Het nieuwe boek is het logische vervolg op het eerste boek. Het eerste boek is voornamelijk bedoeld voor beginners in fotografie en diegenen die de overstap van analoog naar digitaal maken. In dit eerste boek wordt de nadruk meer gelegd op algemene zaken, terwijl specifieke takken van fotografie noodgedwongen korter worden aangestipt. In het nieuwe boek wordt meer ingegaan op 'toegepaste' digitale fotografie (en wordt niet meer opnieuw uitgelegd wat een diafragma is oid).

@marijke (en anderen): Kom naar een SD oid en breng je boek mee. Als je wilt, dan zal ik graag de waarde van je exemplaar verminderen door er een persoonlijke krabbel in te zetten
        [/quote]

Comment

Hallo Marijke,

Of ik bij de wijzen hoor, ik betwijfel het, maar wèl bij het oosten . En met SD doelde ik inderdaad op een Shooting Day . Met oid bedoelde ik 'of iets dergelijks': een BD-dag bv kan namelijk ook). Er gaan er zeker nog een hoop komen, ook in NL. Dus als je je boek dan meebrengt, dan zal ik er ook bij jou iets inzetten

Veel plezier ermee alvast,
          Erik

Comment

Working...
          X