Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met sigma 24-135f2.8-4.5 ex if asp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iemand ervaring met sigma 24-135f2.8-4.5 ex if asp

ben van plan 10d met deze lens aan te schaffen

pro/cons ?
    iemand fotos hiermee in album ?
    of moet ik toch voor de canon 28-135 is usm gaan die stukje duurder is ?

mark

Als je een 24-135 wil, moet je ook de Tamron een keer proberen. Die lijkt mij wat scherper te zijn. Ik heb de Sigma kort kunnen uitproberen een paar maanden geleden, en ik was niet onder de indruk. Ik moet wel zeggen dat ik vermoed dat de lens niet helemaal correct focuste op mijn toestel, maar dat heb ik wel bij meer Sigma lenzen.

De Canon is zonder twijfel een betere lens. Ze heeft een aantal features van de toplenzen van Canon en is de enige IS lens in deze prijsklasse. Optisch kan de Tamron 24-135 wel mee met de Canon.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

waar zijn tamronlenzen in belgie te krijgen aan 'redelijke' prijzen ?

mark

Comment

Originally posted by markymark
        waar zijn tamronlenzen in belgie te krijgen aan 'redelijke' prijzen ?
        Redelijke prijzen, dat weet ik zo niet hier in België. Er zullen vast wel heel wat winkels zijn die ze op bestelling kunnen aanvragen. Als je een beetje aandringt, zijn sommigen wel bereid een exemplaar te bestellen om je te laten uitproberen zonder aankoopverplichting. Met Tokina blijkt dat al een stuk moeilijker te liggen wegens slechte levertermijnen en servicevoorwaarden. Dat heb ik van een winkel in het Gentse gehoord.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Ik heb die kombinatie en ben er heel tevreden over is snel en lichtsterk en focust correct
          mijn album van Body art is ermee getrokken http://torino.fotopic.net/
          Lidnummer: BD0227BE ---RIJDEN EN BLIJVEN RIJDEN DAT IS DE KUNST
          Canon 10D + SIGMA 24 - 135mm F2.8-4.5 + SIGMA 70 - 300mm f4,0-5,6 APO Makro Super II + Sigma 70 - 200mm f2,8 EX IF APO HSM + Sigma Elektronische Flitser EF-500 DG ST + Kenko PRO 300 1.4x

Comment

Working...
          X