Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm X100 met APS-C sensor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Fujifilm X100 met APS-C sensor

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
    Aan de bezitters van een X100: is het mogelijk om het Nederlands in te stellen als taal ?

Bedankt,

Senn
    Ja, dat is mogelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sennheiser Bekijk bericht
      Aan de bezitters van een X100: is het mogelijk om het Nederlands in te stellen als taal ?
      Bedankt, Senn
      Nederlands is eenvoudig via setup in te stelen. Aanvankelijk heb ik dat ook gedaan maar na de Engelstalige handleiding te zijn ingedoken, weer netjes op Engels gezet, leest veel vlotter.
      Mijn X100 is trouwens vandaag op transport naar importeur gezet wegens... hangend diafragma...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bogdanski Bekijk bericht
        Mijn X100 is trouwens vandaag op transport naar importeur gezet wegens... hangend diafragma...
        Schijnt dus veelvuldig voor te komen bij dit model.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

Comment

Heb mijn X100 nu 2-tal maanden en ben erg tevreden ( ong 1500 shots)
          Lees overal van de diafragmaproblemen maar tot nu toe nog geen probleem
          Beelden staan mij meer aan dan deze van mijn D700 ( met goed glas)
          Focus is inderdaad aan de trage kant en 35mm heeft ook bepaalde beperkingen,
          maar daar moet ge leren mee leven en iets goeds uit halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
            Schijnt dus veelvuldig voor te komen bij dit model.
            Voor alle duidelijkheid: ik ben uiterst tevreden over de X100. Is een prima aanvulling voor mijn D700 en op reis neem ik enkel de X100 mee. Met een nieuwe lens erin zal ik dan ook weer opnieuw uiterst tevreden zijn van dit product.

Comment

Tja, ik ging er eentje aanschaffen... Maar ik durf niet meer...
              Eender welk fotoforum, eender welk X100 forum je afloopt, je leest niets anders...
              Het moet anders wel een indrukwekkend ding zijn, want zo goed als àl de mensen die hem al moeten terugsturen hebben ( velen tot twee keer toe ) , zijn achteraf nog even blij alsof het de eerste dag was dat ze hem hadden...Bij mij zou het al over zijn...
              Ik ga nog effe wachten tot er nieuwe leveringen zijn en Fuji er daadwerkelijk een oplossing voor gevonden heeft... en dan nog effe wachten tot ik zie dat het écht OK is...
              In januari brengen ze trouwens toch weer 1 of een paar indrukwekkende nieuwe toestellen uit , dus hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten, want nu communiceren ze er niet echt over... foei alleszins...

Comment

Tommmm,

Alhoewel ik me enorm moet inhouden ga ik, net zoals u, nog even wachten tot Fuji het probleem definitief opgelost heeft. Maar 't kriebelt ...

Senn

Comment

• Heb hem nu sinds juni en een goede 1000 foto's (of zo) mee gemaakt en geen last van sticky aperture. Ik heb het probleem zelfs moeten googlen om te weten wat het is...

In elk geval: ben nog steeds tevreden over de X100 (de mijne dan toch) al moet ik zggen dat ik hem minder gebruik dan gedacht: ik gebruik nog steeds liever mijne E-30...
                  http://www.digifotofreak.nl

Comment

Update reparatie X100. Net 1 maand weggeweest, via Kamera-Express naar Fuji.
                    De status kon steeds netjes worden afgelezen en ondertussen ook vlot mailverkeer.
                    De reparatiebon meldt: optische eenheid bovenaan vervangen (onder garantie).
                    Alles werkt nu perfect.

Comment

Ik zat helemaal naast de kwestie met mijn vorige bericht.
                      Er is geen vuiltje aan de lucht, de camera werkt normaal.
                      Vanmorgen heb ik de firmware versie 1.11 erop gezet. Voornaamste voordelen: snellere AF en betere dichtbij-instelling.
                      Last edited by Paul C.; 28 december 2011, 16:34. Reden: Ervaring met de laatste firmware.

Comment

Working...
                      X